Licznik kalorii i nie tylko

1. Data: 2006-09-22 12:16:38

Temat: Licznik kalorii i nie tylko
Od: "Seba" <S...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś z Państwa znalazł w Internecie jakiś dobry kalkulator kalorii?
Chodzi o to by można było wybierać z jakiejś listy co i w jakiej ilości
się zjadło, a program podawałby ile to jest kalorii. Dobrze by było gdyby
także podawał ilość spożytych węglowodanów, tłuszczu, białka itp.
Najlepiej gdyby taki program można było ściągnąć i zainstalować na
swoim komputerze.
Bardzo proszę o podanie adresu.

Pozdrawiam
Seba

2. Data: 2006-09-22 16:55:15

Temat: Re: Licznik kalorii i nie tylko
Od: "gosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.jedzdobrze.pl/

pozdrawiam

3. Data: 2006-09-23 07:24:01

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> także podawał ilość spożytych węglowodanów, tłuszczu, białka itp.
> Najlepiej gdyby taki program można było ściągnąć i zainstalować na

Czyżby zainteresowanie dietą 1000 kalorii? czy inną pochodną?
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-09-23 08:20:12

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Seba pisze:

> [...]
> także podawał ilość spożytych węglowodanów, tłuszczu, białka itp.
> Najlepiej gdyby taki program można było ściągnąć i zainstalować na

Jesli jezyk angielski nie stanowi problemu, to polecam serwis
http://www.nutritiondata.com

Narzedzie wprawdzie online, a nie jako instalka, ale potrafi bardzo
wiele. Wyszukujesz produkty, dodajesz je do "spizarni" (opcja "add to
pantry"), a pozniej wybierasz z glownego menu opcje "Pantry".
Komponujesz z wybranych wczesniej skladnikow menu, podajac ich ilosci,
mozesz taki "przepis" sobie jakos nazwac, a program podliczy Ci dla
takiej skladanki wszystko to, co wyrzuca dla pojedynczych produktow,
czyli ilosci B, T, W, kalorycznosc, zawartosc poszczegolnych witamin i
mineralow, jakosc bialka, profil tluszczow, ladunek glikemiczny i
jeszcze kilka innych, mniej lub bardziej ciekawych, rzeczy.

5. Data: 2006-09-23 10:21:06

Od: "Seba" <S...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za wszystkie podane adresy.

Proponują one znacznie więcej niż moje potrzeby,
a raczej możliwości czasowe w tej chwili.
Opierają się bowiem na stworzeniu czegoś
w rodzaju jadłospisu, policzeniu kalorii i innych
parametrów, a potem przestrzeganie tak zaplanowanej
diety. Pewnie byłby to sposób najlepszy, ale przyznam
się, że nie mam w tej chwili na to czasu. To znaczy
nie mam czasu teraz na przygotowanie sobie takiej
diety, a tym bardziej na skrzętne jej realizowanie.

Chodziło mi o coś prostego. To znaczy po zjedzeniu
czegoś chcę móc wybrać z jakiejś listy ile czego w danej
potrawie było i oczekuję narastającego (w ciągu dnia)
podliczania ilości kalorii, węglowodanów itd.
Normy dzienne z grubsza znam.
Tego rodzaju licznik dawałby mi ostrzeżenie, że dzisiaj
na spożycie czegoś bogatego np. w węglowodany
nie mogę już sobie pozwolić.

Pozdrawiam
Seba

6. Data: 2006-09-23 14:21:30

Od: "gosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

to cie powinno zadowolic:)http://www.jedzdobrze.pl/Tablenew/

7. Data: 2006-09-23 21:41:43

Od: "Chesky" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Normy dzienne z grubsza znam.
> Tego rodzaju licznik dawałby mi ostrzeżenie, że dzisiaj
> na spożycie czegoś bogatego np. w węglowodany

http://www.darkthorn1.republika.pl/dpv303.zip

gdzie twoja motywacja ?sam bys sobie policzyl

-

IG paczka i faworkow
dieta
mleko w proszku