Likwidacja trawnika...przygotowanie pod grządki .. :PILNE

11. Data: 2005-04-09 19:25:02

Temat: Re: Likwidacja trawnika...przygotowanie pod grządki .. :PILNE
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Tomek P wrote:

> a czy glebogryazrke puscic i rozbic trawe na tym miescu gdzie bym musial
> kopac szpadlem , zamiast kopania?
> a jak bedzie potem ...trawa nie odrosnie?

Musisz resztki korzeni trawy powyjmowac.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2005-04-09 19:39:50

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> W wiadomości news:004901c53d36$61c00670$1e8f1b53@smal9k1kzfv9ki

> Hejka. Absolutnie odradzam.
> Pozdrawiam technicystycznie Ja...cki
:)
miast spierac sie z Toba
zapytam Dirku czy uzywales kiedys takiej glebogryzaki spalinowej
?
nic poza perzem
powojem i mleczami nie przezywa kilkukrotnego przejazdu
i zmielenia ziemi na puch
:)
zmieleniem nazywam etap
kiedy glebogryzarka sama powolutko "plynie"po ziemi
bo im bardziej twardo i grubsze grudy ziemi
to ona szybciej zapier...la do przodu
i trzeba mocno napierac na kiel aby ja zatrzymac w miejscu
:))))
kiedys komus ja pozyczylem
ale zapomnialem jemu powiedziec aby do pracy odczepil przednie kolko
:)
odwiozl mi ja po chwili twierdzac
ze mniej sie nameczy kopiac swoje ary szpadlem
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

13. Data: 2005-04-09 20:35:50

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miejscami odrośnie, miejscami nie..
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Zeszłej jesieni kopałam nowy klomb szpadlem odwracając jak Dirko
proponuje, potem (po 3 lub 4 miesiącach) widłami amerykańskimi przetrzepałam
glebę wybierając resztki perzu i śmieci i trawa nie przebija a ziemia jest
pulchna jak pączek w tłusty czwartek :-)

Serdecznie Miłka

14. Data: 2005-04-09 22:11:15

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:001301c53d3b$d60abd40$0100a8c0@smal9k1kzfv9ki
Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):

> :)
> miast spierac sie z Toba

Hejka. Wiesz, że nie masz szans. ;-)

> zapytam Dirku czy uzywales kiedys takiej glebogryzaki spalinowej
> ?

A kto Ci radził zakup tej Twojej glebogryzarki? Może nalewka na
miłorzębie Ci potrzebna?

> :)
> zmieleniem nazywam etap
> kiedy glebogryzarka sama powolutko "plynie"po ziemi
> bo im bardziej twardo i grubsze grudy ziemi
> to ona szybciej zapier...la do przodu

Po co mieszać glebę z resztkami traw i chwastów z ziemią ogrodniczą?
Pozdrawiam transpozycyjnie Ja...cki

15. Data: 2005-04-10 05:28:04

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Wiesz, że nie masz szans. ;-)
hehe
choc waga podobna to faktycznie rece masz dluzsze
:))))
> A kto Ci radził zakup tej Twojej glebogryzarki? Może nalewka na
> miłorzębie Ci potrzebna?
:))))))
szczerze mowiac to pamietam tylko
ze Grzesiu wypowiedzial sie
ze to dobra mysl taka glebogryzareczka
:))))

> Po co mieszać glebę z resztkami traw i chwastów z ziemią
> ogrodniczą? Pozdrawiam transpozycyjnie Ja...cki
:)))
nawieziona bedzie w grudach
a dla tkwiacych w niej nasion chwastow
niewielka roznica czy ja wymiesza sie teraz czy pozniej
:)
z chwastami w postaci skielkowanych roslin
grozne sa tylko powoje i perze
:)
ja wybieram je z grubsza
z grubsza po takim pierwszym plytszym przejechaniu
:)
inne chwasty gdy sa mlodziutkie
zasadniczo traktuje jako nawoz zielony
:)))))

16. Data: 2005-04-10 14:50:35

Od: "Tytus" <S...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mam juz w pewnym miejscu od 2 lat dobtrze rozwinieta trawe, teraz tam musi
> zostac zakopane pod warzywka itp..
> Ma ktos jakis sposob jak pozbyc sie tam tej trawy iaby byla dobra ziemia i
> od razu nie roslo zielsko w postaci trawy?

1. Nie rob tego ! ;))
2. Szpadlem zbierz i wywiez z tego miejsca calkowiecie cala darn.

17. Data: 2005-04-10 19:02:02

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d3bohh$fn2$1@nemesis.news.tpi.pl Tytus S...@...com
napisał(a):

> 2. Szpadlem zbierz i wywiez z tego miejsca calkowiecie cala darn.

Hejka. Nie widzisz, że Tomek P boi się szpadel wziąć do ręki. :-D
Pozdrawiam wygodnie Ja...cki

18. Data: 2005-04-10 19:11:07

Od: "Tytus" <S...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Nie widzisz, że Tomek P boi się szpadel wziąć do ręki. :-D

Hehe... Jak jest z okolicy to moze mu za "drobna" oplata to ktos wykona, a
jak ma zadbany trawnik to niektorzy jeszcze darn przyjma do swojego ogrodu.

19. Data: 2005-04-11 16:48:16

Od: "Tomek P" <t...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

i Juz mam po problemie.
Zawolalem gospodarza i mi ciagnikiem ktory ciagnal glebogryzarke zrobil.
Nie jest to super rewelacyjne ale nie trzeba sie w te darn tak wbijac.

Pozdrawiam
Tomek:)

Physalis alkekengii -franchetti
Bagno zwyczajne ?
lisc laurowy
wiosenne targi ogrodnicze - Strzelino k/Słupska 16-17.04
Jan Paweł II