Likwidacja wc.

1. Data: 2003-11-05 06:39:20

Temat: Likwidacja wc.
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w ogrodzie drewniane wc z serduszkiem. Chcę je zamienić na tzw
"podróżne". Czy płyn utylizacyjny nie zaszkodzi roślinom? I czy takie wc
nadaje się do postawienia w budynku, który jest w stanie surowym /na
parterze nie ma wylewki podłogowej/ ew. w starej chałupie?
Goldie

2. Data: 2003-11-05 10:00:14

Temat: Re: Likwidacja wc.
Od: "ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna je postawic wszedzie. Nie ma z tym problemu. Jest tylko kwestia, czy
budynek jest ogrzewany caly czas. Jesli nie to trzeba sie dowiedziec przy
jakich temperaturach plyn zamarza. Ja korzystam z takiej toalety , ale tylko
latem. Co do roslin to niestety nie wiem, ale moze bedzie napisane cos na
opakowaniu plynu.
robert

Czas posadzic drzewo (sosny czarne)
Ogrody z kwiatem w nazwie