Lion Kids

1. Data: 2002-05-21 11:53:08

Temat: Lion Kids
Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

lion Kids zestaw minerałów i wit. otrzym z wysokiej jakosci naturalnych
składnik.ów gdzie kupic prosze o adresy.dziekuje.

Mój synek ma dwa latka i od listopada choruje na krtan co mam robic
w kwietniu brał zastrzyki pózniej dwa antybiotyki teraz skonczył zastrzyki
jest poprawa lecz jeszcze cos z krtanialekko kaszle.

poradcie co mam robic,boje sie ze znów zachoruje.
czekam na odp. dziekuje Bozia i konrad 2 latka

2. Data: 2002-05-21 12:50:32

Temat: Re: Lion Kids
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena <b...@i...pl> napisał(a):

> lion Kids zestaw minerałów i wit. otrzym z wysokiej jakosci naturalnych
> składnik.ów gdzie kupic prosze o adresy.dziekuje.

http://www.sklep24h.pl/info.asp?infoid=5064

JoP

ortodonta w Warszawie
szpiczak? i co dalej?