Re: Lista wyznawców.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Lista wyznawców.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 30 Jun 2020 07:42:22 GMT

trybun <L...@j...cb> wrote:
> W dniu 29.06.2020 o 18:42, XL pisze:
>> ..Trzaskowskiego:
>>
>> https://inwentarz.ipn.gov.pl/advancedSearch;jsession
id=C3E20D2292E90CBD4E0C9DBA09DA31FF?q=003175&page=43
&grupaAktotworcyId=3&aktotworcaId=2033&typ=2&fbclid=
IwAR12vKMo3GWF0ze200NaFP6ReJ0F6ZYfkU6ya-m6Vj22QD221T
0EEVcky3k

> Myślisz że naprawdę tacy są wśród Polaków?

Gdzie Ty żyjesz? Przecież to lista REALNIE ŻYJĄCYCH LUDZI. I właśnie
znalazłam na niej jednego Stefana, dalszego (na szczęście) znajomego, który
okazuje się OFICEREM WYWIADU!!!
Podejrzewałam go o to od lat, bo taki cichutki i ZAWSZE uważnie wszystkiego
wysłuchuje... jakby wszystko miało mu się do czegoś przydać. Nigdy nie
pozwala sobie na chwilę zamyślenia czy odlotu podczas rozmów, jakby
pilnował go jakiś wewnetrzny autopilot... No i proszę - AGENT!
Żoneczks zresztą też. Rzygam wewnetrznie, gdy ich widzę. Dobijają się do
mnie od miesięcy, ale unikam... Niedobrze mi.

> Osobiście sądzę że naiwnie
> pójdą wybierać mniejsze zło ( a uklad jest przecie jeden i wyboru nie
> daje żadnego) to jedni, a drudzy to prawdziwi patrioci którym zależy na
> pomyślności Polski i Polaków, ta pomyślność wiąże się aby jednej sile
> nie dawać niczym nie ograniczanej władzy. Sam chyba pójdę pierwszy raz
> na wybory i wybiorę kogoś kto potencjalnie na swoją pensję i funkcję
> zapracuje czymś więcej niż bezkrytycznym składaniem podpisów na
> wszystkim tym co  mu się podstawi pod nos.

Na pewno nie mówisz o Trzaskowskim. To gratulacje.
?

> Tak swoją drogą - po co nam
> Polakom taki urzędnik państwowy?

Po to samo, co innym narodom.