Lodowka obok piekarnika??

1. Data: 2004-10-26 16:52:19

Temat: Lodowka obok piekarnika??
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam\
Planuje umiescic lodowke wolnostojaca Gorenje a obok nie piekarnik w szafce
stojacej na wysokosci ok 80cm. Czy nie bedzie on nagrzewal czy jakos
oddzialywal szkodliwie na lodowke???

1. Data: 2004-10-26 17:07:59

Temat: Re: Lodowka obok piekarnika??
Od: "B@rt" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Planuje umiescic lodowke wolnostojaca Gorenje a obok nie piekarnik w
> szafce
> stojacej na wysokosci ok 80cm. Czy nie bedzie on nagrzewal czy jakos
> oddzialywal szkodliwie na lodowke???

witam,
sugerowalbym sprawdzenie w dokumentacji od lodowki (jezeli mozna takowa
sciagnac ze strony producenta). W mojej (Amica) jest informacja ze lodowka
nie powinna stac obok jakiegokolwiek zrodla ciepla (przypuszczam ze cieplo
od piekarnika moze przechodzic przez scianki szafki).
pozdr

1. Data: 2004-10-26 18:19:10

Od: "Lucasdm" <x...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szafce
> stojacej na wysokosci ok 80cm. Czy nie bedzie on nagrzewal czy jakos

Jezeli masz miejsce to wpakuj tam 2cm styropianu i po klopocie ;-)

Pozdrawiam
Lucsdm

1. Data: 2004-10-26 19:44:56

Od: "bu@" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MrOwA wrote:

> Witam\
> Planuje umiescic lodowke wolnostojaca Gorenje a obok nie piekarnik w szafce
> stojacej na wysokosci ok 80cm. Czy nie bedzie on nagrzewal czy jakos
> oddzialywal szkodliwie na lodowke???

sa piekarniki z chlodzona obudowa a tak to nie jest zbyt
bezpiecznie/energooszczednie, pomysl ze styropianem odradzam - może się
po prostu stopić, prędzej jakąś watę mineralną, ale są to półśrodki.

--
b.
f...@f...onet.pl

1. Data: 2004-10-27 06:49:03

Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik MrOwA napisal(a):
> Witam\
> Planuje umiescic lodowke wolnostojaca Gorenje a obok nie piekarnik w
> szafce stojacej na wysokosci ok 80cm. Czy nie bedzie on nagrzewal czy
> jakos oddzialywal szkodliwie na lodowke???

mam piekarnik "do zabudowy"
podczas pracy, z przodu wydostaje sie z niego cieplo
cieplo nie przedostaje sie do szafki stojacej obok
szafka, w ktorej jest piekarnik tez sie nie nagrzewa
niestety nie wiem, jak wyglada sprawa od tylu
mysle, ze jezeli nie pieczesz na okraglo, nie powinno byc problemu
pozdr.
ls

1. Data: 2004-10-27 23:14:18

Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli masz miejsce to wpakuj tam 2cm styropianu i po klopocie ;-)

proszę !!! nie wypisuj takich głupot. jak nie wiesz to sorry, ale nie
odpowiadaj bo ktoś weźmie to na poważnie.
1) szafka na piekarnik zawsze jest taka sama bo wymiary tego urządzenia są
znormalizowane
2) żaden dzisiejszy piekarnik normalnej marki (bo za jakiś syf marketowy nie
ręczę) nie nagrzewa się do tego stopnia, żeby przenosił ciepło na płytę
wiórową w takim stopniu żeby mogło to zaszkodzić lodówce

pozdr.
piotr

kabina polokragla z wejsciem z boku
pleśń na ubraniach