Lodówka z górnej półki

1. Data: 2004-10-10 00:09:45

Temat: Lodówka z górnej półki
Od: "Rufus T. Firefly" <c...@S...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Święta idą, trzeba kupić większa lodówkę :) W związku z tym pytanie: czy
ktoś ma doświadczenia (ale z pierwszej ręki) dotyczące takich inoksowych
lodówek:

- Liebherr KGTes 4066
- Siemens KG 39M390
- Bosch KGM 39390
- AEG S80408KG
- Electrolux ERE 3600X

--
Michal Chacinski

Have you noticed the beautiful lighting in this toilet?

1. Data: 2004-10-10 09:16:35

Temat: Re: Lodówka z górnej półki
Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rufus T. Firefly"

> - Liebherr KGTes 4066
> - Siemens KG 39M390
> - Bosch KGM 39390
> - AEG S80408KG
> - Electrolux ERE 3600X

to srodkowa polka:-) - wic bardzo nie pomoge, ale liebherr jako marka robi
bardzo przywoite lodowki, a elektoluxa bym odradzala (choc z nim
doswiadczenia - zle - mialam u mamy ale z taka za cene okolo 2-3 tys i nie w
stali)

ania
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

1. Data: 2004-10-10 09:27:18

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 10.10.04 02:09:45 niejaki Rufus T. Firefly napisał:
> Święta idą, trzeba kupić większa lodówkę :) W związku z tym pytanie: czy
> ktoś ma doświadczenia (ale z pierwszej ręki) dotyczące takich inoksowych
> [...]

*dokładnie* w tych modelach to nie - ale sam mam liebhera i ztcw to w
klasyfikacji jakościowej jest liebher, długo nic a potem reszta

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2004-10-10 18:18:46

Od: "Rufus T. Firefly" <c...@S...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ania" <a...@e...pl> wrote in message

> to srodkowa polka:-)

Tylko jeśli dla kogoś 200cm to środek. Ja wyżej bez taboretu i tak nie
sięgam :)

> [...]
> bardzo przywoite lodowki, a elektoluxa bym odradzala (choc z nim
> doswiadczenia - zle - mialam u mamy ale z taka za cene okolo 2-3 tys i nie

Przez 6 lat używałem 170cm Elektroluksa (modelu nie pomnę) w zabudowie i
zdanie mam jak najlepsze. Mało żre, nie hałasuje, żadnych problemów. Jakby
się dało, wymieniłbym córkę na drugiego takiego.

1. Data: 2004-10-11 07:44:20

Od: "Peesy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam: tylko Liebherr.
Mam od roku i rewelacja :-))
Długa wybierałem i tę markę mi polecono.

Peesy

1. Data: 2004-10-11 08:26:08

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Oct 2004 09:44:20 +0200
"Peesy" <p...@w...pl> wrote:

> Potwierdzam: tylko Liebherr.

zawsze mnie zastanawia - dlaczego twierdzisz, ze tylko?
mialas kazda inna?

Sierp

1. Data: 2004-10-11 08:26:37

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Oct 2004 10:26:08 +0200
Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> wrote:

> zawsze mnie zastanawia - dlaczego twierdzisz, ze tylko?
> mialas kazda inna?

przepraszam, "miałeś" :)

Sierp

1. Data: 2004-10-11 08:31:19

Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Recently Sierp wrote:

> zawsze mnie zastanawia - dlaczego twierdzisz, ze tylko?
> mialas kazda inna?

Mnie zastanawia coś innego. Peesy pisze, że ma ją pół roku i "rewelacja".
Na czym polega "rewelacyjność" lodówki ? Ja akurat też mam Liebherra, ale
przedtem miałem Polara i jakoś nie potrafiłbym stwierdzić która z nich jest
lepsza. Obie chłodzą, mniej więcej podobnie hałasują, więc ciekaw jestem
jaką to jeszcze frajdę można mieć z takiego "pudła" ? ;-)
Piotrek, priv: ctx13 at o2.pl
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool
than to open it and remove all doubt."

1. Data: 2004-10-11 09:44:06

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/10/2004 11:16 AM, ania napisał(a):

> [...]
> bardzo przywoite lodowki, a elektoluxa bym odradzala (choc z nim
> doswiadczenia - zle - mialam u mamy ale z taka za cene okolo 2-3 tys i nie w
Też miałem złe doświadczenia z lodówką Electroluxa!
http://groups.google.com/groups?selm=c687k6%24oep%24
...@s...man.poznan.pl

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

1. Data: 2004-10-11 10:19:27

Od: Pawel Sawka <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> napisał:

> zawsze mnie zastanawia - dlaczego twierdzisz, ze tylko?
> mialas kazda inna?

Każda sroczka swój ogonek chwali - dlatego trzeba uważnie czytać grupy,
żeby nie zgłupieć. A w czasach wolnej konkurencji nie ma zdecydowanych
liderów i outsiderów - po prostu.

PZDR

--
* Paweł Sawka sawka at tu.koszalin.pl RLU#79732 *
* while [ -s ~/kawa ]; do łyk ~/kawa; sleep 60; done *

parkiet przemysłowy teak
tłuste plamy
gdzie kupić tapety?
małe robaczki w miszkaniu