Re: Lody domowe

From: Animka <a...@t...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Lody domowe
Date: Thu, 7 Sep 2017 18:18:16 +0200
<o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
<1...@g...com>
<o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
<9...@g...com>
<o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
<f...@g...com>
<59af0b36$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<ooq3vu$nej$1@news.icm.edu.pl>
<4...@g...com>

...@n...neostrada.pl

> [...]
naszą grupę ? Link nie działa. Nie mogę go odpalić, wygląda na to że nie mam
dostępu...

> Animko,
> to bardzo uprzejma sugestia z Twojej strony, ale chciałbym najpierw sam spróbować i
nauczyć się. I tak na przykład kilka lat temu uczyłem się kisić kapustę. Po jakimś
pół roku/albo więcej i 20/albo więcej główkach do wyrzucenia nauczyłem się i jest to
najlepsza kapusta jaką jadłem (IMHO:).
> Z piernikiem Ewy na pewno tak prosto nie będzie ale za to jaka frajda kiedy w końcu
po raz pierwszy wyjdzie !!))) Jest to moje kulinarne marzenie żeby umieć przygotować
właśnie ów piernik. ))
> pozdrawiam

Tylko żartowałam :-) Zapomniałam emotki wstawić.

Zazdroszczę Ci trochę ukiszenia kapusty. Trzeba mieć dobrą piwnicę do
wstawienia beczki, a ja mam piwnicę w bloku mieszkalnym.

animka