Re: Lody domowe

Date: Thu, 07 Sep 2017 18:29:12 +0200
From: Qrczak <q...@q...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Lody domowe
<ooce6u$iis$1@news.icm.edu.pl>
<59a9c1fa$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<ooekvs$gdd$1@news.icm.edu.pl>
<59ab0f60$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
<oofd14$iro$1@news.icm.edu.pl>
<59abcd6d$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
<59aff40b$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
<59b03eb9$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<59b11738$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>

Dnia 2017-09-07 11:53, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Nie, słonecznikową to teraz Ukraińcy przywożą, w Ustrzykach Dolnych pod
> Biedronką skolko ugodno po 5 zł można nabyć w różnych rodzajach. Ale
> słonecznikowa jest sucha.

Pamiętam z dzieciństwa przywożoną z USRR - w puszkach, jak piszesz, o
takich samych cechach, jak piszesz - i ona była słonecznikowa. Zresztą
akurat kończę bułgarską słonecznikową i wcale nie jest sucha, a taka
właśnie ciągutka.
A sezamową nieraz zdarzało mi się kupić suchą, jakąś taką wiórowatą.