Re: Lody domowe

From: Trefniś <t...@m...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Lody domowe
Date: Fri, 08 Sep 2017 09:21:48 +0200
<f...@g...com>
<59af0b36$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<ooq3vu$nej$1@news.icm.edu.pl>
<4...@g...com>
<oorrkg$oja$1@news.icm.edu.pl>
<o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
<1...@g...com>
<o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
<oosmq6$kqh$2@news.icm.edu.pl>

W dniu .09.2017 o 01:51 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Jakie skladniki dodać?

Do kapusty kiszonej niezbędna jest wyłącznie sól :)
Cała reszta to dodatki, zmieniające tylko smak.

Tutaj masz porządny opis, ale zamiast wczytywać się w długi tekst -
pierwszy raz poprowadzimy Cię, mam nadzieję, wspólnie z innymi:

https://wedlinydomowe.pl/forum/topic/11920-rok-1955-
kiszenie-kapusty/?hl=kiszenie

Poczytasz później.

--