Logest

1. Data: 2002-04-14 13:13:07

Temat: Logest
Od: "Niuniek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie na temat tabletek antykoncepcyjnych Logest?

Niuniek
Pozdro

2. Data: 2002-04-14 14:25:32

Temat: Re: Logest
Od: "CLARIS" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niuniek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co sadzicie na temat tabletek antykoncepcyjnych Logest?
>
> Niuniek
> Pozdro
\
Ja bardzo sobie chwale - zero skutków ubocznych. Może nie likwidują
całkowicie objawów ZNP (lekko nabrzmiałe piersi na ok tydzień przed
okresem), ale poza tym jestem bardzo zadowolona. A ogolnie biore od ponad
1,5 roku.

Claris

3. Data: 2002-04-14 14:57:08

Od: "Ivan" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> całkowicie objawów ZNP (lekko nabrzmiałe piersi na ok tydzień przed
> okresem), ale poza tym jestem bardzo zadowolona. A ogolnie biore od ponad

Z ciekawosci zapytam o miesieczny koszt stosowania w.w. srodka

4. Data: 2002-04-14 15:53:42

Od: "Niuniek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Około 27 złotych!

5. Data: 2002-04-16 18:41:16

Od: "badbad_boy" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tyle ile prawie wszystkie Logest- podobne
(ok. 28)

toksplazmoza
angina ????
szukam strony o masazu