Lozeczka podrozne niemowlece - jaki VAT?

1. Data: 2004-04-26 18:44:06

Temat: Lozeczka podrozne niemowlece - jaki VAT?
Od: "RakS" <0...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki obowiazuje obecnie VAT na lozeczka podrozne niemowlece?
a jaki bedzie obowiazywal VAT od 1 maja 2004 r?

RakS

2. Data: 2004-04-26 19:17:33

Temat: Re: Lozeczka podrozne niemowlece - jaki VAT?
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"RakS" <0...@0...pl> wrote in message
| Jaki obowiazuje obecnie VAT na lozeczka podrozne niemowlece?
| a jaki bedzie obowiazywal VAT od 1 maja 2004 r?

38 %

Pozdrawiam
Jacek

3. Data: 2004-04-26 21:31:13

Od: "RakS" <0...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 38 %

Bardzo smieszne.
Glupota nie zna granic!!! :(((

RakS

4. Data: 2004-04-27 08:16:49

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "RakS"
<0...@0...pl> mówiąc:

>Jaki obowiazuje obecnie VAT na lozeczka podrozne niemowlece?
>a jaki bedzie obowiazywal VAT od 1 maja 2004 r?

http://www.tomi.com.pl/cgi-bin/tomi/conowego?cezMnQh
3;;5

Agnieszka (z perspektywą kupna nowego)

Re: [albertan] rola kobiety w rodzinie
ankieta
Czy śpicie ze swoim TŻ w jednym łóżku?
Czy mam ze swojej pracy/pasji zrezygnowac dla dobra malzenstwa??
Aleksander Kwaśniewski - Pociągnięcie do odpowiedzialności majątkowej i karnej Aleksandra ,,Kwaśnego'' i osób z nim powiązanych.