Łóżko piętrowe czy coś innego ?

81. Data: 2012-09-12 16:56:33

Temat: Re: Łóżko piętrowe czy coś innego ?
Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-10 20:13, Stokrotka pisze:
> Pokuj dziecinny to nie plac zabaw. Ma być bezpieczny.
Ale wolno się tam bawić, czy raczej profilaktycznie lać gówniarza kablem
od żelazka, żeby na dupie siedział, a nie świrował, bo sobie przecież
krzywdę zrobi?

Maciek

82. Data: 2012-09-17 19:47:41

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuję oddział strażników z psami (i słownikami)... :-O

A od kąd to strażnicy z psami czynią okolicę bezpieczną?
Dawniej jak był trup to potem pszyjeżdżała policja, teraz jak gdzieś kręci
się policja to potem jest trup.

83. Data: 2012-09-17 19:50:51

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wolno się tam bawić, czy raczej profilaktycznie lać gówniarza kablem
> od żelazka, żeby na dupie siedział, a nie świrował, bo sobie przecież
> krzywdę zrobi?

Na zjeżdżalnie dzieciak włazi świadomie,
by poigrać z niebezpieczeństwem z wysokością,
może z ruwieśnikami.
We własnym łużku, we własnym pokoju
ma odpoczywać, a nie igrać z niebezpieczeństwem,
i ma mieć do tego stwożone warunki.

84. Data: 2012-09-19 13:26:56

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-17 21:50, Stokrotka pisze:
> [...]
> może z ruwieśnikami.
> We własnym łużku, we własnym pokoju
> ma odpoczywać, a nie igrać z niebezpieczeństwem,
Czy słoma rozrzucona na klepisku jest już dość bezpieczna? Tak pytam, bo
moja matka w dzieciństwie sturlała się z tapczanu, łamiąc obojczyk :->

Maciek

85. Data: 2012-09-19 18:41:23

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy słoma rozrzucona na klepisku jest już dość bezpieczna?
Tak.
Tak pytam, bo
> moja matka w dzieciństwie sturlała się z tapczanu, łamiąc obojczyk
Pewnie była niedożywiona.

86. Data: 2012-09-20 19:05:40

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-19 20:41, Stokrotka pisze:
> Tak.
A niebezpieczeństwo zakrztuszenia się to pikuś???

> Pewnie była niedożywiona.
Ba! Była, jest i pewnie będzie :->

Maciek

87. Data: 2012-09-20 20:10:12

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A niebezpieczeństwo zakrztuszenia się to pikuś???

Większe prawdopodobieństwo jest pszy stole.

88. Data: 2012-09-21 14:29:44

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-20 22:10, Stokrotka pisze:
> Większe prawdopodobieństwo jest pszy stole.
A po co stół?? Jest przecież klepisko, jest słoma ...

Maciek

89. Data: 2012-09-21 18:59:52

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po co stół?? Jest przecież klepisko, jest słoma ...

Faktycznie można jeść bez stołu.
Ale nie polecam ze względu na higienę.

90. Data: 2012-09-24 07:13:52

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-21 20:59, Stokrotka pisze:
> Faktycznie można jeść bez stołu.
> Ale nie polecam ze względu na higienę.
Bezpieczeństwo najważniejsze.

Maciek

Przedszkole publiczne a niepubliczne ...
Restauracja przyjazna dzieciom-Poznań?
Sekcja porządkowa
ubezpieczenie NNW
Re : [OT] tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach