"Lub czasopisma", czyli jak minęło 6 lat na grupie

1. Data: 2005-02-15 10:29:17

Temat: "Lub czasopisma", czyli jak minęło 6 lat na grupie
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachciało mi się ogrodu! Właściwie to działkę pracowniczą miałem "od
zawsze", najpierw służąc jako siła robocza moich rodziców, potem już
dzierżawiąc zakładową, ale ten miał być prawdziwy i własny. Jesienią
1998 roku posadziłem w szczerym polu kilka drzewek owocowych. Nic więcej nie
zdążyłem zrobić, zresztą nie mialem żadnych pomysłów. Nastała zima. Co robić
zimą w ogrodzie?
Założyli mi w pracy internet. Wyczytałem, że są tam jakieś newsy,
spróbowałem pobrać i nieco zgłupiałem, że tego jest aż tyle! Po przejrzeniu
grup jedna z nich, pl.rec.ogrody, wydała mi się trafioną kopalnią zimowej
wiedzy. Zacząłem czytać....
15 lutego 1999 roku zapytałem po raz pierwszy na pl.rec.ogrody, co
grupowicze sądzą o czasopismach. Odpowiedź Tomka Niemca była standardowa:
"zacznij od dokładnego przejrzenia archiwum grupy..." ;-))
Nastepnie Emil napisał, że 29-tego stycznia rozpętała się dyskusja na
ten temat na grupie. "Rozpętała""- hahaha!!- całe 10 postów w temacie
"czasopisma o ogrodach". Dzisiaj jak się coś rozpęta, to jest 301 postów,
jak w zeszłym roku w temacie "Wracam z zaświatów i pytam" czy 272 posty
w wątku "Szukam fajnych pomysłów na 10a".
Jak potwierdza ranking za rok 1999 zdobyłem wśród gadatliwych 90-te
miejsce z 10-cioma postami! Ale i rekord nie był wyśrubowany, bo pierwszy
Krzysztof Marusiński napisał "tylko" 873 posty, niewiele więcej w roku niż
obecnie boletus miesięcznie. A cała grupa w ciągu roku napisała mniej
postów, niż dzisiaj pisze się w jednym kwartale!
W pierwszym kwartale następnego roku poprawiłem swój wynik o 130%.
Gdzież te czasy, gdy można było załapać się na listę z 5-cioma postami, jak
w 1998 roku ;-)) Gadatliwy jednak nie byłem, 770 postów w ciągu 6 lat to
żadne osiągnięcie. Ale i wiedza ogrodnicza niewielka; gdzie mnie do Bogu,
Botanicusa czy boletusa ;-)).
Potem jakoś leciało. Najważniejsze, że w ogrodzie rosło i zagęszczało
się pole, a klawiatura nie wygrywała z grabiami i szpadlem. Roślinki od
grupowiczów rosną w moim ogrodzie a "Rok sępa" daje nadzieje na dalsze ;-)
Rodzinna atmosfera grupy pozwoliła mi poznać wielu wspaniałych ludzi,
niestety większość tylko wirtualnie. Wszystko jest jednak do odrobienia
w kolejnych sześciu latach ;-))))

Z pamiętnika ogrodnika - Jurek

--
j...@p...onet.pl
http://ogrodniczek.republika.pl/

2. Data: 2005-02-15 10:49:49

Temat: Re: "Lub czasopisma", czyli jak minęło 6 lat na grupie
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:cusiv1$9b2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
przejrzeniu
> grup jedna z nich, pl.rec.ogrody, wydała mi się trafioną kopalnią zimowej
[...]

Dzięki Jurek! Miło się czytało :-).

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2005-02-15 10:51:59

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cusiv1$9b2$1@atlantis.news.tpi.pl Jerzy
Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> wspaniałych ludzi, niestety większość tylko wirtualnie. Wszystko
> jest jednak do odrobienia w kolejnych sześciu latach ;-))))

Hejka. I tak trzymać, Jurku! :-)
Pozdrawiam jubileuszowo Ja...cki

4. Data: 2005-02-15 14:24:31

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rodzinna atmosfera grupy pozwoliła mi poznać wielu wspaniałych ludzi,
> niestety większość tylko wirtualnie. Wszystko jest jednak do odrobienia

Naprawdę grupa istnieje tak długo?!
To rzeczywiście miłe ale z pewnością najmilsze dla Tych którzy są tu od
początku - gratuluję Starszyźnie !!
Jerzy Wierzchnicki - to chyba mój sąsiad z Kaszub? Podglądnęłam kawałek
ogrodu na mapie:-).
Przy okazji - co trzeba zrobić żeby sie tam dostać, może wykazać odpowiednim
stażem?
Wysłałam e-maila do szanownych Autorek ale nie dostałam odpowiedzi :-(
pozdrawiam, Bogda

5. Data: 2005-02-15 15:24:24

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" napisała:
> Naprawdę grupa istnieje tak długo?!

Grupa istnieje od 16 kwietnia 1998 roku!
Tutaj trochę szczegółów: http://ogrody.agrosan.pl/opis.html

> Jerzy Wierzchnicki - to chyba mój sąsiad z Kaszub? Podglądnęłam kawałek
> ogrodu na mapie:-).

Oczywiście że z Kaszub! Już kiedyś witałem "sąsiadkę" z Redy :-)))

Pozdrowienia Jurek

6. Data: 2005-02-15 17:41:27

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście że z Kaszub! Już kiedyś witałem "sąsiadkę" z Redy :-)))
>
> Pozdrowienia Jurek

Jeszcze bliżej ! bo z Wejherowa.
Pozdrawiam,Bogda

7. Data: 2005-02-15 18:43:34

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
> [...]
Dzięki Ci przedstawicielu "Starej Strzechy"
:-)
Pozdrawiam serdecznie
skryba

8. Data: 2005-02-15 18:45:10

Od: "Alicja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rodzinna atmosfera grupy pozwoliła mi poznać wielu wspaniałych ludzi,
> niestety większość tylko wirtualnie. Wszystko jest jednak do odrobienia

Jak czytam o Twojej przygodzie z ogrodem i o tym jak trafiłeś na
pl.rec.ogrody to tak jakbym czytała o sobie , tylko tyle że tobie przytrafiło
się to 6 lat temu a mnie niedawno. Życzę Ci dalszej przygody z ogrodnictwem
jeszcze przynajmnie przez kolejne 66 lat oraz wiernegro grona przyjaciół w tym
równiez wirtualnych abyś mugł zawsze na Nich liczyc a oni na Ciebie

Pozdrawiam Alicja

9. Data: 2005-02-15 20:08:34

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-15 11:29, Użytkownik Jerzy Wierzchnicki napisał :

> Z pamiętnika ogrodnika -

Bardzo mile jest to , co napisales.
Moje uznanie dla STARSZYZNY i dla Ciebie .
Barbara

10. Data: 2005-02-16 00:01:05

Od: "Tyrael" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Widzicie działka to istna przyjemność :D:D:D:D:D
Ja mam rok działkę , na grupie pisze od jakiegoś czasu i fajnie tu jest.
Chyba nie prędko się stąd wyniose . PS u mnie w Trzebniocy śnieg i mróz aja
chciałem wyrac się a działeczkę i zobacyzxć co tam ehh . PS mam cyfrówkę
znowu więc będzie się działo
pozdrawiam starych i młodych ,a przede wszystkim kobiety
Tyrek-Żwirek

Fiołek alpejski
czysty zysk
serdecznie witam