"Lub czasopisma", czyli jak minęło 6 lat na grupie

11. Data: 2005-02-16 05:48:00

Temat: Re: "Lub czasopisma", czyli jak minęło 6 lat na grupie
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam rok działkę , na grupie pisze od jakiegoś czasu i fajnie tu jest.
> Chyba nie prędko się stąd wyniose . PS u mnie w Trzebniocy śnieg i mróz aja
> chciałem wyrac się a działeczkę i zobacyzxć co tam ehh . PS mam cyfrówkę
> znowu więc  będzie się działo
> pozdrawiam starych i młodych ,a przede wszystkim kobiety
> Tyrek-Żwirek

Obetnij kilka gałęzi z jabłoni i rzuć na śnieg,
to Ci zające kory nie ogryzą.
Pozdrowienia.Mirzan

12. Data: 2005-02-16 09:09:35

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl>
> Obetnij kilka gałęzi z jabłoni i rzuć na śnieg,
> to Ci zające kory nie ogryzą.

Zanęcone gałązkami tym bardziej jak je skończą to do pni się dobiorą.
--
Pozdrawiam, Jerzy

13. Data: 2005-02-16 09:51:26

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:cusiv1$9b2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Odpowiedź Tomka Niemca była standardowa:

Zastanawiam się czy to ten Tomek, z którym współpracuję, ale w klimatach
bardziej medycznych niż ogrodniczych...Jaki mały świat :D
Pozdrowienia serdeczne
Gosia

14. Data: 2005-02-16 10:01:24

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Klecka" napisała:

> Zastanawiam się czy to ten Tomek, z którym współpracuję, ale w klimatach
> bardziej medycznych niż ogrodniczych...Jaki mały świat :D
Ten!
Świat jest faktycznie mały.
Zawsze to mówię, jak Cię widzę w TV.
Krzysztof

15. Data: 2005-02-16 10:04:33

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cuv2qs$n69$1@nemesis.news.tpi.pl JerzyN
<N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał(a):
> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl>
>
> Zanęcone gałązkami tym bardziej jak je skończą to do pni się dobiorą.

Hejka. Mirek ma rację ale jedyny pewny sposób na zające to tylko takie
ogrodzenie, które im uniemożliwi przedostanie się do sadu czy ogrodu.
Zimą w przypadku braku dostępu do zwykłego pożywienia (zmarznięty,
zaskorupiony śnieg czy lód na powierzchni ozimin) zające bez jakiegokolwiek
nęcenia odnajdują drzewka owocowe i ogryzając ich korę potrafią w ciągu
jednej nocy dokonać ogromnych spustoszeń. :-(
U siebie na działeczce zabezpieczam młode drzewka walcem (rurą)
wysokości 120 cm i średnicy około pół metra z siatki plastikowej.
Pozdrawiam pomologicznie Ja...cki

16. Data: 2005-02-16 10:09:29

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Ten!
> Świat jest faktycznie mały.
> Zawsze to mówię, jak Cię widzę w TV.
> Krzysztof

Mam nadzieję, ze nie weźmiecie mnie za wścibską ale chciałabym wiedzieć -
czy Krzysztof ma na imie Tomek?
Bogda

17. Data: 2005-02-16 10:29:21

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda napisała:

> Mam nadzieję, ze nie weźmiecie mnie za wścibską ale chciałabym wiedzieć -
> czy Krzysztof ma na imie Tomek?
Nie, ja po prostu znam i Tomka i Gosię i wiem czym się zajmują.
Krzysztof

18. Data: 2005-02-16 10:48:32

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-16 01:01, Użytkownik Tyrael napisał :

> pozdrawiam starych i młodych ,a przede wszystkim kobiety

Chyba kolejnosc nie ta :-)
pozdrawia kobieta pelnoletnia , Barbara

19. Data: 2005-02-16 11:02:49

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, ja po prostu znam i Tomka i Gosię i wiem czym się zajmują.
> Krzysztof

Dziękuję, moja kobieca ciekawość została zaspokojona
Bogda

20. Data: 2005-02-16 11:41:08

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisał:
> Świat jest faktycznie mały.
> Zawsze to mówię, jak Cię widzę w TV.

W jakim programie występuje Małgorzata? O ogrodach? ;-))

Pozdrowienia Jurek

Fiołek alpejski
czysty zysk
serdecznie witam