"Lub czasopisma", czyli jak minęło 6 lat na grupie

31. Data: 2005-02-16 19:43:21

Temat: Re: "Lub czasopisma", czyli jak minęło 6 lat na grupie
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jakim programie występuje Małgorzata? O ogrodach? ;-))
>
> Pozdrowienia Jurek

O ogrodach jordanowskich ;-)

Pozdrawia boletus

32. Data: 2005-02-17 00:30:48

Temat: Odp: "Lub czasopisma", czyli jak minęło 6 lat na grupie
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:cusiv1$9b2$...@a...news.tpi.pl...
> 15 lutego 1999 roku zapytałem po raz pierwszy na pl.rec.ogrody, co
> grupowicze sądzą o czasopismach. Odpowiedź Tomka Niemca była standardowa:
> "zacznij od dokładnego przejrzenia archiwum grupy..." ;-))

...ciach ... ( tak się wtedy pisało przy cięciu posta)

Dzieki Jurku za te wspominki (:-).
6 lat grupy pl.rec.ogrody to okazja do wytypowania Lidera grupy.
Proponuję głosowanie :-).
Ja swój skromny głos oddaję Basi Kulesz.
Motywować chyba nie muszę.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie - Jagoda

33. Data: 2005-02-17 00:54:15

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@m...agh.edu.pl...

> Ten!
> Świat jest faktycznie mały.
> Zawsze to mówię, jak Cię widzę w TV.
> Krzysztof

Tomek też występował w ubiegłym tygodniu w TV.
W "Pytaniu na śniadanie" jako ekspert dnia udzielał porad.
Miło było słuchać ( i oglądać ) ze świadomoscią że to nasz Tomek (:-).
Pozdrawiam - Jagoda

34. Data: 2005-02-17 11:42:07

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 6 lat grupy pl.rec.ogrody to okazja do wytypowania Lidera grupy.
> Proponuję głosowanie :-).
> Ja swój skromny głos oddaję Basi Kulesz.

Jaki trzeba mieć staż żeby głosować na lidera? ;))

Pozdrawiam
Kaśka

35. Data: 2005-02-17 11:57:50

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cv0oij$41s$1@atlantis.news.tpi.pl Jagoda
<b...@g...pl> napisał(a):

> 6 lat grupy pl.rec.ogrody to okazja do wytypowania Lidera grupy.
> Proponuję głosowanie :-).
> Ja swój skromny głos oddaję Basi Kulesz.
> Motywować chyba nie muszę.

Hejka. Mamy przecież Komendanta? Czyżby Ci podpadł, Jagodo? ;-)
Pozdrawiam autarchicznie Ja...cki

36. Data: 2005-02-17 15:19:59

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tomek też występował w ubiegłym tygodniu w TV.
> W "Pytaniu na śniadanie" jako ekspert dnia udzielał porad.
> Miło było słuchać ( i oglądać ) ze świadomoscią że to nasz Tomek (:-).
> Pozdrawiam - Jagoda

Wysłałam mu pozdrowienia z okazji 6-lecia w imieniu Was wszystkich (
samozwańczo i nie pytając nikogo o zdanie :-P)
Pozdrowienia
Gosia

37. Data: 2005-02-17 19:45:06

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Klecka" napisała w wiadomości
> Wysłałam mu pozdrowienia z okazji 6-lecia w imieniu Was wszystkich (
> samozwańczo i nie pytając nikogo o zdanie :-P)

Małgosiu! Grupa ma już prawie 7 lat (od 16 kwietnia 1998)-ale będzie
imprezka ;-))
Tomek jest starszym od mnie grupowiczem, pisze od 21.10.1998r.
Te skromne sześć to było moje ;-)))
Pozdrowienia Jurek

38. Data: 2005-02-17 22:34:42

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:cv2sg4$20k$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> imprezka ;-))
> Tomek jest starszym od mnie grupowiczem, pisze od 21.10.1998r.
Aaaa :-O To faktycznie jubileusz. Życzenia przyjął, błędu nie poprawił
D - tak czy inaczej, strasznie "starzy" jesteście. Ja jeszcze wtedy nie
śmiałam o ogrodzie marzyć kisząc się na trzecim piętrze w blokowisku.
Pewno wiele burz takich jak kilka wątków wyżej przeszliscie, prawda? Zawsze
tak sobie myślę: wtrącić się, czy przeczekać? Jednak poczekam ;-))
Pozdrowienia
Gosia

39. Data: 2005-02-18 03:47:13

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:

> Małgosiu! Grupa ma już prawie 7 lat (od 16 kwietnia 1998)-ale będzie
> imprezka ;-))
> Tomek jest starszym od mnie grupowiczem, pisze od 21.10.1998r.
> Te skromne sześć to było moje ;-)))

No to ja jestem mlodzieniaszek. Sprawdzilem - zaczalem pisac na
grupe pod koniec 2000 roku.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

40. Data: 2005-02-18 06:04:59

Od: j...@s...energa.pl (Jerzy Wierzchnicki) szukaj wiadomości tego autora

From: "Michal Misiurewicz"
>No to ja jestem mlodzieniaszek. Sprawdzilem - zaczalem pisac na
>grupe pod koniec 2000 roku.

Młodzieniaszek, ale z brodą ;-)))
Pozdr. Jurek

Fiołek alpejski