[Lublin] czy ktoś wie coś o wystawie

1. Data: 2005-03-07 06:09:00

Temat: [Lublin] czy ktoś wie coś o wystawie
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie i o której będzie wystawa haftu w Lublinie? Bo do mnie
dotarło tylko, że 10 marca.
Pozdrawiam z zasypanego śniegiem Lublina - Gośka

1. Data: 2005-03-07 10:35:43

Temat: Re: [Lublin] czy ktoś wie coś o wystawie
Od: "Bożena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie gdzie i o której będzie wystawa haftu w Lublinie? Bo do mnie
> dotarło tylko, że 10 marca.
> Pozdrawiam z zasypanego śniegiem Lublina - Gośka

Wystawa miała wernisaż 3 marca i ma wisieć przez dwa tygodnie. Zorgnizowana
została w Domu Kultury przy Wallenroda (chyba) - tam, gdzie jest kino "Grażyna".
Tematyka prac: kobieta i kwiaty

1. Data: 2005-03-07 11:09:48

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <b...@i...pl> napisał w wiadomości > >

> [...]
Zorgnizowana
> została w Domu Kultury przy Wallenroda (chyba) - tam, gdzie jest kino

Ale to chodzi o wystawę jednodniową więc chyba coś innego.
Pozdrawiam z Lublina - Gośka (a śnieg pada i pada)

1. Data: 2005-03-07 13:38:34

Od: "Bożena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to chodzi o wystawę jednodniową więc chyba coś innego.
> Pozdrawiam z Lublina - Gośka (a śnieg pada i pada)

Przepraszam. Masz rację. 10 marca ma być w Lublinie wystawa DMC w którymś z
hoteli, jak dowiem się czegoś, to Ci prześlę informację. (chyba, że mnie ktoś
uprzedzi :)

1. Data: 2005-03-07 19:31:09

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie gdzie i o której będzie wystawa haftu w Lublinie? Bo do mnie
> dotarło tylko, że 10 marca.
> Pozdrawiam z zasypanego śniegiem Lublina - Gośka

Gosiu, wystawa DMC będzie w hotelu Viktoria, od 10 do 18.

1. Data: 2005-03-08 06:32:16

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> Gosiu, wystawa DMC będzie w hotelu Viktoria, od 10 do 18.

Dzięki.
Pozdrawiam serdecznie z zaśnieżonego Lublina - Gośka

[Krakow] Zdjecia ze spotkania
[Wrocław] zdejcia ze spotkania!!!
[xxx]Wystawa haftu
Katalog kokardki i zazdrostki szydelkowe do kuchni.
[szydelko] gazetka