Lucetam

1. Data: 2004-03-01 15:56:42

Temat: Lucetam
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lekarz przepisał mi lucetam
czytam ulotkę i jak zwykle jestem zmartwiona
różnymi działaniami ubocznymi itd.
na ulotce jest napisane, że jak już zacznę brać, to mam nie przerywać
bo leczenie jest długoterminowe
stąd moje wahanie, czy w ogóle zaczynać to brać
może ktoś z Was miał z lucetamem do czynienia? ;))

z chęcią posłucham Waszych opinii
co to właściwie za tabletki, czy nie zrobią mi więcej szkody
niż pożytku?
acha, powodem dla którego mi je zapisano jest brak snu i przemęczenie
oraz niezdolność koncentracji itd.
z góry dzięki!! ;))

pozdrowienia

Natalia

2. Data: 2004-03-01 16:37:40

Temat: Re: Lucetam
Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lucetam jest bardzo bezpiecznym lekiem i nie obciąża wątroby.
Pamiętaj by nie brać go wieczorem, bo będziesz miała
trudności z zaśnięciem.
Nie trzeba go brać przewlekle(miesiącami, latami...), zwykle
kilkunastodniowa terapia powinna pomóc w podwyższeniu koncentracji.
Na początku kuracji możesz odczuwać zwiększoną pobudliwość, ale to mija po
kilku dniach zażywania leku.

KF

3. Data: 2004-03-01 16:41:36

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "strychnos" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Lucetam jest bardzo bezpiecznym lekiem i nie obciąża wątroby.
> Pamiętaj by nie brać go wieczorem, bo będziesz miała
> trudności z zaśnięciem.

trudności z zaśnięciem to ja właśnie mam
i z tego powodu cały ten lucetam ;)

ale lekarz kazał mi brać go rano i WIECZOREM
no i jednocześnie kazał się wyspać,
więc jak to ma mi wieczorem przeszkadzać w spaniu,
to kiedy mam to brać? na obiad? :))

dzięki za info

pozdrowienia

Natalia

4. Data: 2004-03-01 17:06:21

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lucetamu nie bierze się na noc - zapamiętaj to!
Lucetam nie ułatwia zasypiania przed snem! - Ale podczas dziennej kuracji ma
on tak oddziaływać na twe neuroprzekaźniki, byś mogła wieczorem bez oporów
zasnąć i mieć prawidłowy sen.
Lucetam ma więc dość skomplikowane działanie, jak przyznasz...

mgr farm. KF

5. Data: 2004-03-01 18:09:43

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Mar 2004 18:06:21 +0100, strychnos wrote:

> Lucetam ma więc dość skomplikowane działanie, jak przyznasz...

:) I niespecjalnie dające się udowodnić:):):)

BP, NMSP:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

6. Data: 2004-03-01 18:43:37

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasnąć i mieć prawidłowy sen.
> Lucetam ma więc dość skomplikowane działanie, jak przyznasz...

ogromne dzięki;))
wiesz, że gdyby nie twój post, to bym to brała rano i wieczorem, tak jak
usłyszałam u lekarza ;)
mogłam też źle usłyszeć, albo źle zapamiętać
wiadomo, że chodzę trochę połprzytomna ;)))
a na ulotce też nie jest napisane, by nie brać wieczorem ;)
czyli od jutra zaczynam, przy sniadaniu, a potem tak ok 15
będzie oki mam nadzieję
tylko żeby mnie to nie otumaniło do reszty... ;)

pozdrowienia

Natalia

7. Data: 2004-03-01 20:21:03

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :) I niespecjalnie dające się udowodnić:):):)

a można coś bliżej? ;))

> BP, NMSP:)

co znaczą te skróty? ;))

Natalia

8. Data: 2004-03-01 20:29:43

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Mar 2004 21:21:03 +0100, Natalia wrote:

> a można coś bliżej? ;))

Nie chcę się rozpisywać, nie mam też zamiaru podważać niczyjego
autorytetu. Powiedzmy, że jeśli chodzi o dowody na działanie piracetamu,
to są średnio mocne i w bardzo specyficznych grupach pacjentów.
Aczkolwiek nie da się ukryć, że niektórzy ludzie rzeczywiście mają po
nim problemy z zaśnięciem, a kiedy byłem na studiach, to po jednej
tabletce nootropilu kułem biochemię całą noc - taka potęga efektu
placebo:)

> co znaczą te skróty? ;))

Bardzo Przepraszam, Nie Mogłem Się Powstrzymać.

9. Data: 2004-03-01 20:49:26

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie w trakcie posiłku, gdyż zmniejszysz wchłanianie leku.
Weź po ok. pół godziny po śniadaniu i obiedzie (lub posiłku, który po
południu uważasz za obiad) ;-).

KF

10. Data: 2004-03-01 22:02:42

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

refundowane tabletki antykoncepcyjne
Materialy do MRCS
Varices haemorrhoidales III stopien/IV stopien
Trimowax ????
jak zainstalowac mozille w slackware 9.1