Ludzie! Okazja niebywała!!!:-)

1. Data: 2003-08-02 23:14:07

Temat: Ludzie! Okazja niebywała!!!:-)
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robale wszelkiej maści oznaczam za friko!:-)
Dawajcie co tam macie w ogródeczkach
i działeczkach!:-)
Poznaj skrzydlatego przyjaciela lub wroga
zanim wypreparujesz go chemicznie!:-)

Pozdrawia entomologicznie boletus

2. Data: 2003-08-03 08:19:20

Temat: Re: Ludzie! Okazja niebywała!!!:-)
Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dawajcie co tam macie w ogródeczkach
> i działeczkach!:-)
> Poznaj skrzydlatego przyjaciela lub wroga

oj, nie wiem czy wiesz co czynisz - może by tak stronę internetwą!
SJS

3. Data: 2003-08-03 17:51:35

Od: "" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>            Pozdrawia entomologicznie boletus
>

> Korzystam z okazji :)) Zielone, wielkości małego paznokcia, kształt bardziej
zbliżony do rombu (ale z zaokraglonymi katami). Lazi oczywiscie po roslinach i
owocowych krzewach (porzeczki, agrest). Przyjaciel czy wróg??
Pozdrawiam
ania

4. Data: 2003-08-03 18:44:36

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3fff.000019c2.3f2d4ba6@newsgate.onet.pl Użytkownik
<c...@o...pl> napisał(a):

> zbliżony do rombu (ale z zaokraglonymi katami). Lazi oczywiscie po
> roslinach i owocowych krzewach (porzeczki, agrest).
> Przyjaciel czy wróg??

Hejka. Chyba w niedzielę u boletusa nieczynne. Jest tych pluskwiaków
różnoskrzydłych b. dużo. Może to odorek zieleniak (Palomena prasina). Jak
on, to wróg. :-) Ale uwaga, w razie niebezpieczeństwa wydziela żrącą ciecz,
która może wywołać alergie. :-(
Zresztą zobacz sama: http://www.cso.com.pl/~stopa/galeria/index.html
Pozdrawiam w zastępstwie Ja...cki

5. Data: 2003-08-04 19:01:47

Od: "Ania Onet" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>        Dawajcie co tam macie w ogródeczkach
>        i działeczkach!:-)
>        Poznaj skrzydlatego przyjaciela lub wroga

małe, zielone, zwinięte w torus, gąsienica, na różach niszczę...
czy aby słusznie?

pozdr
Ania

6. Data: 2003-08-04 21:50:40

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> małe, zielone, zwinięte w torus, gąsienica, na różach niszczę...
> czy aby słusznie?
>
> pozdr
> Ania

To larwy błonkówek:

Obnażacz różówka(Arge ochropus)
Nimułka różana(Blennocampa phyllocolpa)

Pozdrawia boletus

7. Data: 2003-08-04 22:09:42

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To larwy błonkówek:
>
> Obnażacz różówka(Arge ochropus)
> Nimułka różana(Blennocampa phyllocolpa)
>
> Pozdrawia boletus

U mnie i u Ciebie występuje nimułka różana.

Pozdrawia ściśle boletus

8. Data: 2003-08-05 11:46:18

Od: "Ania Onet" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>     U mnie i u Ciebie występuje nimułka różana.
>
>         Pozdrawia ściśle boletus

dzięki za info, google nic nie znalazło pod hasłem Nimułka różana

pytanie niszczyć? a jesli nie to co ona mi zniszczy?

pozdrawiam pytająco
Ania

9. Data: 2003-08-05 12:45:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytanie niszczyć? a jesli nie to co ona mi zniszczy?
>
> pozdrawiam pytająco
> Ania

Ja ścigam je osobiście.Ty możesz chlapnąć
środkiem o nazwie Fastac 100 EC.
Specem od ochrony jest Dirko,więc doń
radzę się udać po szczegółową poradę.

Oczywiście można zostawić stwora w spokoju
i przyglądać się jak pożera listek za listkiem:-(((

Pozdrawia z niepokojem boletus

10. Data: 2003-08-05 13:11:02

Od: "Ania Onet" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>       Oczywiście można zostawić stwora w spokoju
>       i przyglądać się jak pożera listek za listkiem:-(((
>
>               Pozdrawia z niepokojem boletus

znaczy niszczyć, zbieram je ręcznie, chemii na razie staram się nie stosować.

pozdrawiam z uspokojonym sumieniem
Ania

czy ten szrotowek zre rowniez klony?
Garden Composer PL