Ludzie maja swoje problemy

1. Data: 2019-05-31 02:20:58

Temat: Ludzie maja swoje problemy
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

https://twitter.com/waldemarkowal/status/11341772534
52124162

PiS, w jesieni będzie miał większość konstytucyjną.

//chyba, że ktoś mu ryja obije?

2. Data: 2019-05-31 14:21:00

Temat: Re: Ludzie maja swoje problemy
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 31.05.19 um 02:20 schrieb Ilona:

> https://twitter.com/waldemarkowal/status/11341772534
52124162

> PiS, w jesieni będzie miał większość konstytucyjną.
>
> //chyba, że ktoś mu ryja obije?

Bedzie tez 1500 na pierwsze dziecko, Niemcy odmowia placenia reparacji,
uchodzcy zrobia szturm na granice RP, Zydzi postawia zadania, LGBT
zbeszczesci znowu Mirjam...
To bedziecie mieli ladny kryzys - wzrost cen i podatkow (szcz.
ukrytych), bezrobocie, emigracje. Grecja sie klania.

--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2019-06-01 00:21:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-31 14:21, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> To bedziecie mieli ladny kryzys - wzrost cen i podatkow (szcz.
> ukrytych), bezrobocie, emigracje. Grecja sie klania.

Ale to dopiero po tym, jak wszyscy Niemcy z Niemiec uciekną.

4. Data: 2019-06-03 14:06:32

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 01.06.19 um 00:21 schrieb Ilona:

52124162

> Ale to dopiero po tym, jak wszyscy Niemcy z Niemiec uciekną.

Juz uciekaja

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/47993088116/i
n/album-72157708904420732/

5. Data: 2019-06-04 00:15:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-03 14:06, Silvio Balconetti wrote:

52124162

> Juz uciekaja
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/47993088116/i
n/album-72157708904420732/

Chcesz powiedzieć, że to sposób na życie, gdy skończą sie zasiłki?

6. Data: 2019-06-04 13:03:07

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 04.06.19 um 00:15 schrieb Ilona:

52124162

n/album-72157708904420732/

> Chcesz powiedzieć, że to sposób na życie, gdy skończą sie zasiłki?

Jak w USA. Nie maja domow, mieszkan ani pracy wiec staja sie nomadami. A
jak robi sie chlodniej, to przenosza sie do cieplych krajow.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/26135471717/i
n/album-72157689088362880/
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/40548246963/i
n/album-72157707892486984/
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/40551123863/i
n/album-72157707892486984/
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/47517156611/i
n/album-72157707892486984/

7. Data: 2019-06-05 03:40:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-04 13:03, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
>>
> Jak w USA. Nie maja domow, mieszkan ani pracy wiec staja sie nomadami. A
> jak robi sie chlodniej, to przenosza sie do cieplych krajow.

To już wiadomo, dlaczego cesarzowa ponapraszała tych beduinów, tyle.

To się nazywa brak hamulców
Adamowiczowa do PE :-))
No.
Elita naukowa