Lumenflon - używał ktoś tych naczyń?

1. Data: 2008-04-05 20:11:43

Temat: Lumenflon - używał ktoś tych naczyń?
Od: fantomasz <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Rondel zużył mi się. Stało się. Musze kupić nowy.
Postanowiłem rozpatrzyć się na allegro, tamże nie znlazłem odpowiedniego
produktu firmy z Olkusza (iodpowiedni tzn. szer. ok. 18-20 cm., wysokość
ok. 9 cm, kryty teflonem). Z Olkusza nie ma, jakieś niemieckie czy
szwajcarskie zbyt drogie, znalazłem natomiast cos takiego:
http://www.allegro.pl/item341105607_rondel_patelnia_
teflon_18_8_8cm_lumenflon_dk18_ee.html
Używał ktoś z Was naczyń tej firmy? Jeśli tak, to jakie macie doświadczenia
z nimi? Pytam szczególnie o trwałość rondla jako takiego oraz o
wytrzymałość powłoki teflonowej.
Pozdrawiam,
f.

2. Data: 2008-04-05 20:30:51

Temat: Re: Lumenflon - używał ktoś tych naczyń?
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Apr 2008 22:11:43 +0200, fantomasz napisał(a):

> [...]
> Używał ktoś z Was naczyń tej firmy? Jeśli tak, to jakie macie doświadczenia
> z nimi? Pytam szczególnie o trwałość rondla jako takiego oraz o

A koniecznie teflon? - ja go unikam. Nigdy nie miałam żadnych naczyń z
teflonem i świetnie mi jest bez niego.
Tu
http://www.allegro.pl/item336501868_garnki_komplet_3
_sztuki_garnek_rondel_ikea.html
masz za 45 zł 3 sztuki - fajne rondle z Ikei, ja bym kupiła te.
Albo:
http://www.allegro.pl/item327040828_roma_rondel_sred
nica_16_cm_h_9_5_cm_1_9l.html
Albo taki szerszy (fi 25 cm):
http://www.allegro.pl/item330118013__betterware_okra
gly_rondel_do_pieczenia_.html

3. Data: 2008-04-06 00:13:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Tu

http://www.allegro.pl/item336501868_garnki_komplet_3
_sztuki_garnek_rondel_ikea.html
> masz za 45 zł 3 sztuki - fajne rondle z Ikei, ja bym kupiła te.

Ja tam kupiłam _w_ Ikei, o 50% taniej :>
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70082337
Są rzeczywiście lekkie, a osad z kamienia obecnego w wodzie zmywa się
zwykłą szczotką do naczyń. Tylko nie należy przesadzać z wielkością
płomienia, bo owo fenolowe tworzywo niezbyt ładnie wonieje, kiedy się
nagrzewa.
A w tej chwili w marketach 6 stalowych garnków można już kupić (w
promocjach) nawet za 50 zł.

Natomiast w Ikei są też jakieś teflonowe. Tu dokładnie w potrzebnych
wymiarach:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00129461

--
Pozdrawiam - Aicha (nietrendy i bez lansu)
"0 tolerancji! Może chcesz moherowy berecik aicha?"

4. Data: 2008-04-06 04:48:51

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 02:13, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> [...]
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (nietrendy i bez lansu)
> "0 tolerancji! Może chcesz moherowy berecik aicha?"

Witaj!

Cieszę się, że Ciebie widzę w kuchni!!! :-)))))
Z tymi wynalazkami ostrożnie - teflony rozkładają się w temperaturze
około 600°C, jak jest z silikonowymi nie wiem, ale też mają jakąś
granicę. Najlepsze więc stalowe gary (18/10), grubościenne, bo na
cienkich ściankach zawartość się przypala. Patelnie - żeliwne, w
specjalnych urządzeniach - aluminiowe, np. do smażenia naleśników.

5. Data: 2008-04-06 07:56:21

Od: fantomasz <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Apr 2008 02:13:21 +0200, Aicha napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Natomiast w Ikei są też jakieś teflonowe. Tu dokładnie w potrzebnych
> wymiarach:
> http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00129461
Byłby idealny, gdyby nie to, że Ikea jest dla mnie za górami, za morzami.
Nie będę jechał kilkaset km po jeden rondel... Niestety.
Ale dzięki

6. Data: 2008-04-06 09:29:45

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Apr 2008 09:56:21 +0200, fantomasz napisał(a):

> Byłby idealny, gdyby nie to, że Ikea jest dla mnie za górami, za morzami.
> Nie będę jechał kilkaset km po jeden rondel... Niestety.
> Ale dzięki

Masz w Allegro - listonosz przyniesie pod dom. Podałam link do Allegro, ale
powtórzę:

7. Data: 2008-04-06 11:19:46

Temat: Re: Lumenflon - używał ktoś tych naczyń? [OT]
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Apr 2008 13:19:04 +0200, Aicha napisał(a):

> Masz jakąś prowizję od sprzedającego z paskarskimi cenami? Jest kilka
> tych samych kompletów z niższej cenie.
> A zresztą pytającemu chodziło jeden garnek.

Wiesz co, nie przeglądam całego Allegro dla jednego rondla. A Twoje
podejrzenia są nie na miejscu. Żałuję, że się w ogóle wtrąciłam - tak to
jest. Masz rację, niech sobie każdy szuka sam :->

8. Data: 2008-04-06 21:21:57

Od: fantomasz <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Apr 2008 11:29:45 +0200, Ikselka napisał(a):

> Masz w Allegro - listonosz przyniesie pod dom. Podałam link do Allegro, ale
> powtórzę:
> http://www.allegro.pl/item336501868_garnki_komplet_3
_sztuki_garnek_rondel_ikea.html

Ale to nie jest ten sam rondel, jak ten z Ikei, niestety. tamten jest
teflonowy, ten komplet zaś nie.
Szkoda
Pozdr

krem budyniowy - jak?