Łupież...

11. Data: 2004-11-24 20:58:04

Temat: Re: Łupież...
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:co23uu.3vveokh.1@sa.re
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>
Było:

> I co? Lupiezu nie ma?

Ze skórą mam bez przerwy kłopoty, łupież też nawraca ale nie w sposób bardzo
widoczny.
Gdy był obfity wysyp to miałem ww kurację codziennie przez 12 dni - no nie,
zamiast dermaknel-u była mieszanka olejów. Teraz się namaszczam mniej więcej
2 lub 3 razy w miesiącu ;-) a w pomiędzy czasie używam normalnego, zwykłego
szamponu. Mam w ten sposób około 6-8 miesięcy bez osypywania :D

Kilka lat temu spędziłem w górach cały sierpień - prawie codziennie
robiliśmy piesze wycieczki, generalnie pot się ze mnie lał. Po tym miesiącu
miałem cały rok spokoju.
Nie wiem czy pomogła górska woda, czy te nawilżanie ;-)

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP użył QE-QuoteFix opisany tam: http://tiny.pl/1sl
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

12. Data: 2004-11-24 22:16:36

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Nov 2004 21:58:04 +0100, Sławek SWP
<s...@w...pl> wrote:

>Mam w ten sposób około 6-8 miesięcy bez osypywania :D

O, to interesujace.
Ale czy Ty masz po prostu lupiez czy zostalo to jakos nazwane? Sa
podobno rozne podloza lupiezu, stad IMO dermatolog powinien pacjentowi
kazac zbadac skore glowy i przepisac odpowiedni srodek.
Wydaje mi sie dziwne, ze na niektorych szamponach pisze, ze likwiduja
lupiez powstaly z powodow bakteryjnych i grzybicznych i
Bog-wie-jakich-innych jednoczesnie.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

13. Data: 2004-11-25 09:25:55

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:co34ol.3vv3ar9.1@sa.re
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>
Było:

> O, to interesujace.
> Ale czy Ty masz po prostu lupiez czy zostalo to jakos nazwane?
Nie interesowała mnie nazwa. Coś lekarz mówił w związku z moimi
skłonnościami (rogowacenie skóry na piętach, kolanach, łuszczyca na
łokciach) i lekami które biorę (przeciw nadciśnieniu, zwiększające
skłonności do ...)
Na początku grudnia idę do dermatologa to się odpytam o nazwy ;-)

--------

14. Data: 2004-11-25 09:57:19

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co48fl$elv$...@a...news.tpi.pl,
Sławek SWP <s...@w...pl>:
> [...]

> skłonnościami (rogowacenie skóry na piętach, kolanach, łuszczyca na
> łokciach) i lekami które biorę (przeciw nadciśnieniu, zwiększające

No to szkoda, ze Cie "nie interesowala nazwa". Zdiagnozowanie przyczyny
zluszczania ma podstawowe znaczenie dla skutecznego leczenia, wiec nie ma
sensu pytac nie podajac tych danych. Ale skoro padlo slowo "luszczyca", to
moze o nia wlasnie chodzi.

--
Robert

15. Data: 2004-11-25 11:59:05

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Nov 2004 10:25:55 +0100, Sławek SWP
<s...@w...pl> wrote:

> [...]
>skłonnościami (rogowacenie skóry na piętach, kolanach, łuszczyca na
>łokciach) i lekami które biorę (przeciw nadciśnieniu, zwiększające

Ale to tak "na oko" polaczyl? Nie badal Ci skory glowy?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

16. Data: 2004-11-25 13:06:41

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:co4aam$208$1@opal.icpnet.pl
Od: RobertSA <u...@o...pl>
Było:
> skoro padlo slowo "luszczyca", to moze o nia wlasnie chodzi.

Odpytam ... w grudniu

--------

17. Data: 2004-11-25 13:13:00

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:co4kup.3vv387j.1@sa.re
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>
Było:
> Ale to tak "na oko" polaczyl? Nie badal Ci skory glowy?

Badanie polagało na wyczesaniu płatków łupieżu i oglądnięciu ich - może coś
później jeszcze z nimi robił, następnie na oglądnięciu skóry głowy - mam
około 3mm włosy ;-) oraz na sprawdzeniu czy reaguję na mieszankę olejów - to
ta kuracja 12 dniowa.

Wychodzi, że na oko. Kuracja pomogła, zamiast mieszanki jest dermaknel i tak
już to trwa. Na razie nie uodparniłem się na tą kombinację :-)
--------

18. Data: 2004-11-25 14:09:29

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Nov 2004 14:13:00 +0100, Sławek SWP
<s...@w...pl> wrote:

> [...]
>około 3mm włosy ;-) oraz na sprawdzeniu czy reaguję na mieszankę olejów - to

No to sporo zrobil. I tak od pierwszej wizyty? Nie probowal Cie zbywac
szamponami przeciwlupiezowymi?

>Wychodzi, że na oko. Kuracja pomogła, zamiast mieszanki jest dermaknel i tak
>już to trwa. Na razie nie uodparniłem się na tą kombinację :-)

A wspominal cos o szansie wyleczenia? Czyli pozegnania sie z lupiezem
na zawsze?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

19. Data: 2004-11-25 18:09:59

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:co4sj9.3vvfkjj.1@sa.re
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>
Było:

> No to sporo zrobil. I tak od pierwszej wizyty? Nie probowal Cie
> zbywac szamponami przeciwlupiezowymi?

> A wspominal cos o szansie wyleczenia? Czyli pozegnania sie z
> lupiezem na zawsze?

No nie, bo ja tak kompleksowo ten łupież w transakcji wiązanej z pozostałymi
;-)

--------

20. Data: 2004-11-25 19:57:36

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Nov 2004 19:09:59 +0100, Sławek SWP
<s...@w...pl> wrote:

>No nie, bo ja tak kompleksowo ten łupież w transakcji wiązanej z pozostałymi

Mozesz powiedziec do czego sie to "no nie" odnosi? Bo zacytowales
caly moj post i nie wiem na ktore z moich pytan odpowiadasz.

--
Pozdrawiam, Sabina
Polecam: http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html

Antybiotyk