Re: Lustro lazienkowe wklejane

From: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Lustro lazienkowe wklejane
Date: Thu, 20 Nov 2003 22:33:58 +0100

On Wed, 19 Nov 2003, Malgorzata Lewicka wrote:

> tym razem ;) potrzebuję zamówić lustro do łazienki o bardzo konkretnych
> wymiarach -- ma być przyklejone do ściany w ramie z listew od glazury,
> a żeby nie trzeba było ciąć listew, lustro musi mieścić się w prostokącie
> 84x58,7 cm.

Zamówiłem u szklarza z książki telefonicznej (jego numer to 602 214011).
Przyjechał, zmierzył, następnego dnia przyszło dwóch ludzi od niego i
przykleiło. Sam bym się nie odważył (ale lustro było trochę większe -
półtora na metr).

> Czy takie lustro powinno mieć szlif, czy być gładko ucięte?

A to już jak lubisz. Mnie szlif się nie podobał i mam gładko. Taniej bez
szlifu. :-)

> Co między ramę a powierzchnię lustra -- fugi, silikon czy coś jeszcze
> innego?

Różne są szkoły - ja mam fugę gipsową, niektórzy krytykują, bo można
porysować lustro (u mnie się nie porysowało) i dają silikon. Przeciwko
silikonowi też były jakieś argumenty, ale nie pamiętam jakie.

> No i na koniec, gdzie w Warszawie warto takie lustro zamówić tak,
> by było gotowe szybko i niedrogo?

Nie wiem, czy było niedrogo, bo nie mam rozeznania, na pewno było szybko.

Pozdrawiam,

Alojzy