Re: Lustro lazienkowe wklejane

From: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Lustro lazienkowe wklejane
Date: Fri, 21 Nov 2003 11:27:43 +0000 (UTC)

Tako rzecze Grzegorz W. Fedorynski:
> A to już jak lubisz. Mnie szlif się nie podobał i mam gładko. Taniej bez
> szlifu. :-)

To pewnie zrobię bez, albo malutki - zależy, czy lustro da się zrobic
równo z poziomem glazury, czy będzie nieco wystawać.

> Różne są szkoły - ja mam fugę gipsową, niektórzy krytykują, bo można
> porysować lustro (u mnie się nie porysowało) i dają silikon. Przeciwko
> silikonowi też były jakieś argumenty, ale nie pamiętam jakie.

Hm, to myślę, że spytam szklarza - mam fugi Mapei i silikon dobrany
kolorem do fug, więc to już jak fachowiec doradzi. Dekoratorka twierdzi,
że można w ogóle bez niczego między ramą a lustrem, ale nie wiem, czy to
będzie dobrze wyglądać -- odstęp większy niż 1 mm już chyba byłby
nieładny.

Saddie
--
|\ /|