Re: Lustro w łazience

From: Artur Dębski <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Lustro w łazience
Date: Mon, 1 Dec 2008 12:58:40 +0100

> U Artura - blad, ze dal plytki ciete nie cale... zreszta nawet gdyby to
> nie ma ch... musi byc rowno.
> Artur daj jakas fote tego - to sie pomysli co tu zrobic.
> --
> Pelos
> http://fotoblog.pelos.pl

Cześć

No Cięte płytki bo nieduża ściana i płytki w poziomie kładzione i
niezręcznie by było
dać całą płytkę - tak więc jest po 7 cm na brzegach lustra i to jest
szerokość ściany
- do tego lustro wisi w połowie na ekranie zabudowującym pion wod/kan
zastanawiam się czy mieć do człowieka który to robił pretensję
bo robił mi już jedno mieszkanie i nie miałem żadnych zastrzeżeń - w tym
lustro wpuszczane w ścianę ale okolone półwałkami - wyszło extra

Bardzo ładnie wyszło tobie na fotkach - mam kilka pytań:

- czym jest lustro wykończone dookoła ? fuga czy silikon?
- Jak szeroki jest dystans lustra do kafelków - na grubość fugi / więcej /
mniej ?
- Jaka jest grubość fugi na ścianie ?

Postaram się moje fotki wrzucić ale skłaniam się chyba ku wybiciu
lustra i przygotowaniu odpowiedniego uwzględniającego odchyłki
tak aby nie było takich różnic w odległości lustra od płytek.

Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl