Luteina

1. Data: 2003-09-15 13:31:24

Temat: Luteina
Od: "nancy" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biore luteine od wtorku, wystapilo u mnie krwawienie w czasie przyjmowania,
czy ktos spotkal sie z czyms takim? Czy to cos groznego, jak narazie wizyte
u lekarza planuje w piatek dlatego pytam Was czy ktos moze cos o tym wie...

NanCy

Katowice, Poland
numer gg: 1311761
GSM 603427450

2. Data: 2003-09-15 13:43:11

Temat: Re: Luteina
Od: "Maciej Panczykowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nancy" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
wizyte
> u lekarza planuje w piatek dlatego pytam Was czy ktos moze cos o tym

Szczerze mówiąc nigdzie w literaturze nie spotkałem się z informacją żeby
luteina (to jest taki żółty barwnik chemicznie podobny do barwnika
marchewki) miała działanie antykrzepliwe. Może więc zobaczyć czy krwawienia
powtarzają się. Jeśli tak to iść do lekarza wcześniej.

Maciej Panczykowski
m...@w...pl
http://mpancz.webpark.pl

3. Data: 2003-09-15 13:54:26

Od: "nancy" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Panczykowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
krwawienia
> powtarzają się. Jeśli tak to iść do lekarza wcześniej.

Szczezre powiedziawszy luteine dostalam by wywolac okres, ale lekarz
powiedzial mi ze mam ja brac przez 10 dni i wydawalo mi sie ze okres wystapi
dopiero po tych 10 dniach, moja kolezanka brala przez 5 dni i wystapil po
odstawieniu! Wiec dlatego pytam czy to objaw normalny i wystepujacy czy tez
nie...

NanCy

Katowice, Poland
numer gg: 1311761
GSM 603427450

4. Data: 2003-09-15 16:50:43

Od: "Dorota D." <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dopiero po tych 10 dniach, moja kolezanka brala przez 5 dni i wystapil po
> odstawieniu! Wiec dlatego pytam czy to objaw normalny i wystepujacy czy

Brałaś luteinę po to by dostać okres, a teraz, kiedy go dostałaś
zastanawiasz się dlaczego? Nancy, nie złość się, naprawdę staram się Ciebie
zrozumieć, ale nie bardzo rozumiem skąd Twoje zdziwienie. Progesteron bierze
się rzeczywiście kilka dni, potem się odstawia i czeka na skutki, dlatego,
że krwawienie wywołuje nagły spadek tego hormonu. Nawet jeśli brałaś go
tylko kilka dni, najwidoczniej w Twoim organizmie spadł poziom naturalnie
wydzielanego progesteronu i te kilka dni wystarczyło do "sukcesu". Nie
przejmuj się i ciesz, że hormon podziałał - dostałaś miesiączkę, a o to
chodziło. Wszystko w porządku.

D.

5. Data: 2003-09-15 17:01:56

Od: "nancy" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wydzielanego progesteronu i te kilka dni wystarczyło do "sukcesu". Nie
> przejmuj się i ciesz, że hormon podziałał - dostałaś miesiączkę, a o to

tak z tym ze ja dostałam okresu _w_czasie_brania_tego_lekarstwa! A z tego co
mi wiadomo podczas brania progesteronu nie powinno wystepowac krwawienie...
i na ulotce jest napisane ze to efekt niepozadany, dlatego pytam czy cos
jest nie tak...

NanCy

Katowice, Poland
numer gg: 1311761
GSM 603427450

6. Data: 2003-09-15 17:49:36

Od: "Dorota D." <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
krwawienie...
> i na ulotce jest napisane ze to efekt niepozadany, dlatego pytam czy cos

Moim zdaniem nie jest nie tak. Sama kiedyś tak miałam, że nie okres nie
nadchodził przed 30 dni (po terminie) a w ciąży n ie byłam i lekarka
zapisała 10 dni kuracji. Po 4 wystąpiło krwawienie a ja skakałam z radości.
Teraz biorę luteinę od wielu miesięcy na podtrzymanie ewentualnej ciąży i
naprawdę bardzo dużo się o tym leku naczytałam. Nie masz się czym niepokoić.
Co do ulotki... mam ją w domu i jest tam napisane o nieprawidłowych
krwawieniach będących rzadkim skutkiem ubocznym. Miesiączka takowym nie jest
w Twoim przypadku.

D.

7. Data: 2003-09-16 07:06:01

Od: "Maciej Panczykowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cały mój błąd wynikł stąd że jest inny związek chemiczny też o nazwie
luteina, który występuje we wszystkich roślinach zielonych. Jeśli chodzi o
objawy po środkach hormonalnych to nie wypowiadam się bo nie wiem.

--
Maciej Panczykowski
m...@w...pl
> [...]
> dopiero po tych 10 dniach, moja kolezanka brala przez 5 dni i wystapil po
> odstawieniu! Wiec dlatego pytam czy to objaw normalny i wystepujacy czy

Nowotwor zoladka a zywienie
Jak lekarze korzystają z internetu...
szczepienie p-grypowe Influvac - czy mozna w czasie lekkiego przeziebienia?
prąd diadynamiczny
operacja z zabieg