M jak Milosc - co jedli ?

1. Data: 2005-04-26 20:31:09

Temat: M jak Milosc - co jedli ?
Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie co jedli w poniedzialkowym odcinku Marta i Norbert ? Wygladalo
to jak bochen chleba, a co bylo w srodku, ze jedli lyzkami ?
Anna

1. Data: 2005-04-26 20:35:10

Temat: Re: M jak Milosc - co jedli ?
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Apr 2005 22:31:09 +0200, Waćpanna lub Waćpan *AniaM*, w
wiadomości news:<news:d4m8e0$51g$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Czy ktos wie co jedli w poniedzialkowym odcinku Marta i Norbert ? Wygladalo
> to jak bochen chleba, a co bylo w srodku, ze jedli lyzkami ?

nie oglądam, ale mogła to być zupa w chlebku albo jakiś gulasz :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-04-26 21:06:31

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos wie co jedli w poniedzialkowym odcinku Marta i Norbert ?
Wygladalo
> to jak bochen chleba, a co bylo w srodku, ze jedli lyzkami ?
> Anna

Pewnie żurek. Tak się jada często szczególnie w knajpach w górach
Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2005-04-27 05:35:44

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wygladalo
> >
> Pewnie żurek. Tak się jada często szczególnie w knajpach w górach

Pewnie tak... A tak przy okazji to wlasnie dwa dni temu wpadlam na takie
wydrazone chlebki z chlebowa pokryweczka w Auchan :) 1,99 zl

olka

1. Data: 2005-04-27 08:56:48

Od: "WieN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaM" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos wie co jedli w poniedzialkowym odcinku Marta i Norbert ?
Wygladalo
> to jak bochen chleba, a co bylo w srodku, ze jedli lyzkami ?
> Anna

Witam po raz pierwszy i może nie ostatni bo bardzo mi się podoba na tej
grupie.
Jestem z Wadowic (to prawie góry ) , u nas w jednej z restauracji ( i nie
tylko) podają w ten właśnie sposób gorący żuek
z kiełbasą i różnymi dodatkami .
Iwona N.

1. Data: 2005-04-27 09:01:44

Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

u nas w jednej z restauracji ( i nie
> tylko) podają w ten właśnie sposób gorący żuek
> z kiełbasą i różnymi dodatkami .

A ja tam z lubością oprócz żurka poaję w chlebku zupę cebulową :-))))
Mniaaam
podrowionka znad słonecznej zatoki
Sławek

1. Data: 2005-04-27 09:04:47

Od: "t.o" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bylam ostatnio na weselu i tak jak oni jadlam z takiego chleba
strogonowa. Polecam, bardzo smaczne i fajnie sie z tego je. Ja osobiscie
zjadlam "pokryweczke" tego chlebka. Acha, i ten chleb jest podawany goracy.
Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2005-04-27 09:29:40

Od: "Ewa Grabowska" <g...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "t.o" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

Polecam, bardzo smaczne i fajnie sie z tego je. Ja osobiscie
> zjadlam "pokryweczke" tego chlebka. Acha, i ten chleb jest podawany
> goracy.

Je sie fajnie, tylko mi tak zawsze szkoda, ze tyle chleba sie potem
wyrzuca :((

Ewka

1. Data: 2005-04-27 10:00:56

Od: "Jędrek" <a...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze ze spasob jest znay, wiec prosze opisac szczegoly.
Jaki to chleb sie stosuje itp. cala procedure.

--

=================
Pozdrawiam Jędrek

1. Data: 2005-04-27 10:29:00

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
> u nas w jednej z restauracji ( i nie
> >

> A ja tam z lubością oprócz żurka poaję w chlebku zupę cebulową :-))))
> Mniaaam
> podrowionka znad słonecznej zatoki
> Sławek

w Falenicy podaja tak niesamowita zupe czosnkowa..krem...
agataw

Kuchnia grecka
Zapiekanka ziemniaczano miesna z brokulami [P]
Jak się robi poncz
pomysl na mielone??
grill elektryczny