MANIFEST GRUPOWICZA

1. Data: 2003-03-04 20:08:45

Temat: MANIFEST GRUPOWICZA
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MANIFEST GRUPOWICZA"

Kochani, nie wierzę w to, że na grupę typu "pl.sci.*" przychodzi się w celu
permanentnego niedogadania. Zdaję sobie z tego sprawę, że nie jestem w tej
dziedzinie specjalistą, ale na Boga, jeżeli ktoś podejmuje ze mną dyskusję,
to można chyba tak sprecyzować zdanie, żeby prosty w tej materii człowieczek
(czyli ja) zrozumiał "co autor miał na myśli".
A może rozwiązaniem stanie się jakiś nowy Akronim, np. "SNTP" (Sorry Nie Ten
Poziom), ale w takim razie, jak Szanowni Psycholodzy dogadują się z
klientami (to nie sarkazm), przecież nie każdy klient zna Psychologiczną
nomenklaturę (dopuszczam, oczywiście, taką możliwość, że to ja jestem
wyjątkowo nierozgarnięty).

Poniższy wątek po prostu mnie rozczarował. Być może to ja czegoś nie
rozumiem, dlatego proszę szersze grono Grupowiczów o ocenę.

Fragmenty wątku "Dlaczego RUDE to WREDNE":
- -

Kasia wrote:

> [...]

> kompromis z Tobą. Z mojej strony - nieprawda. Oczywiście możesz myśleć,
> jak Ci wygodnie, lub wedle przyzwyczajenia.

> Mój drogi, na zarzuty, jak zdążyłeś zauważyć, to ja nie odpowiadam. Mogę
> z Tobą dyskutować i dwa tygodnie, a jeśli będę chciała, bedę pisać/mówić
> o niczym.

> Szacunek oczywiście zdobywa się cały czas, jednak jest pewien poziom
> podstawowy z którego zejście nie jest dla nikogo przyjemne.
> Jeśli chodzi o to czy mogę, czy nie mogę wymagać od Ciebie szacunku -
> wierz mi ja wcale nie muszę z Tobą dyskutować.

- -

Ja po prostu nie mam słów na takie zachowanie. Najbardziej boli mnie
szrganie wielkiego dla mnie słowa KOMPROMIS. Nie rozumiem, co to znaczy
"sztuka dla sztuki" w przełożeniu na Grupę, żałuję i przepraszam wszystkich
czytających, że dałem się wplątać w tak skrajnie impertynencki (z mojego
pkt. widzenia) manifest, manifest ignorancji, manifest bezczelności i braku
szacunku do jakichkolwiek zasad zdrowego rozsądku i zasad analitycznego
myślenia.

Pragnę przeprosić wszystkich Grupowiczów za (wg mnie) stracony czas na
czytanie czegoś tak abstrakcyjnie niedorzecznego. Nie ukrywam, że czuję się
współwinnym tego wielkiego nieporozumienia. Na swoje usprawiedliwienie mam
tylko to, że czytam Grupę od niedawna i nie wiedziałem, po prostu, z kima
mam do czynienia - a fak faktem, przez ten krótki okres czasu poznałem tutaj
bardzo ciekawych i wartościowych ludzi.
Uprzejmie proszę o potraktowanie tego wątku jak "wypadku przy pracy".

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-04 20:38:40

Temat: Odp: MANIFEST GRUPOWICZA
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom <t...@N...waw.pl> w
napisał:b431mp$9v8$...@o...sierp.net...
> "MANIFEST GRUPOWICZA"

myślę że powinniśmy zrzucić się na WIELKI UŚMIECH dla naszego "Manifestora",
ja zaczynam:

:)

czekamy na Wasze uśmiechy... jak się nie dołączycie to też zwątpię... /tak,
to szantaż ;)

cieplutko.
całka ;)

1. Data: 2003-03-04 21:17:22

Od: "Mariko" <m...@p...okay.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik patrycja. <p...@K...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b432u1$m5f$...@n...news.tpi.pl...

^_______________________________________________^

--
Mariko

"From all of animals the most dangerous is a human"

1. Data: 2003-03-04 22:15:07

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ^_______________________________________________^

> Mariko

nie mam pojęcia co to ale mam nadzieję że UŚMIECH-GIGANT ??

grunt że jakiś ruch się zaczął.. ;)

hop hop! to nic nie kosztuje! ;))))))))

cieplutko.
patrycja.

1. Data: 2003-03-04 22:47:50

Temat: Re: MANIFEST GRUPOWICZA
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"patrycja." w news:b438lt$gob$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

> hop hop! to nic nie kosztuje! ;))))))))

I tu sie mylisz. Ktos te posty musi sciagnac, a to jak najbardziej
kosztuje :-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2003-03-04 22:58:51

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg
> I tu sie mylisz. Ktos te posty musi sciagnac, a to jak najbardziej
> kosztuje :-)

paskudny materialista ;)
ale i tak warto ;p

ten uśmiech przy 'kosztuje' wliczam w poczet zrzutki dla Tomka, mam nadzieję
że nie masz nic przeciwko?
:)

cieplutko.
patrycja.

1. Data: 2003-03-05 06:37:11

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl> napisał w wiadomości

Nie czytałem tego już! ale pobieżnie przedczytałem. DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZE JEST aby
komunikacja nie była dla mnie zakłócona,
dlatego używam języka wg. mnie zrozumiałego dla wszystkich. Przechwalanie się
słownictwem tzw. fachowym na prawde ludziska o
niczym nie swiadczy, a jesli swiadczy o czyms - to o tym ze autor wypowiedzi nie
poytrafi dostosowac swojej wypowiedzi do
rozmowcy i tyle. Bełkot techniczny jest bełkotem, a prostota jest najpiękniesjszą
sprawą

1. Data: 2003-03-05 06:42:52

Temat: Re: MANI-FEST....znacie to?
Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl> napisał w wiadomości
> "MANIFEST GRUPOWICZA"

Co do manifestu....
A znacie to? - MANI FEST CYCKI ROSNĄ !

1. Data: 2003-03-05 09:44:42

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

d.v. wrote:
> [...]
> dostosowac swojej wypowiedzi do rozmowcy i tyle. Bełkot techniczny jest
> bełkotem, a prostota jest najpiękniesjszą sprawą

Jestem tego samego zdania :)
Dzięki.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-05 09:45:54

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

d.v. wrote:
> Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl> napisał w wiadomości
>
> Co do manifestu....
> A znacie to? - MANI FEST CYCKI ROSNĄ !

O tym nie pomyślałem, ale znam :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

Jak to jest z ta taloerancja?
eksperymenty
jakie skutki?
Świetlica cd bajki - JAK PRACUJĄ SPECJALIŚCI
Moralność a qubity - takie sobie skojarzenie.