MARCHEWKA Z CZOSNKIEM NA SUROWO

1. Data: 2003-06-09 20:25:27

Temat: MARCHEWKA Z CZOSNKIEM NA SUROWO
Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

kOCHANI KUCHNIOWICZE

dAWNO TEMU BYŁAM WE fRANCJI NA WYCIECZCE.
jEDLIŚMY TAM DUŻO DOBRYCH RZECZY, ALE NAJBARDZIEJ ZACHWYCIŁA NAS WSZYSTKICH
MARCHEWKA Z CZOSNKIEM. cO NAS BARDZO ZDUMIAŁO TO BYŁA TAKA SURÓWKA, JAKĄ
WIDZIELIŚMYW pOLSCE, NORMALNIE SUROWA MARCHEW STARTA NA TARCE, ALE Z
CZOSNKIEM. nIKT NIE MÓGŁ SIĘ NADZIWIĆ, ŻE TAKIE POŁĄCZENIE JEST TAKIE
PYSZNE.
mOŻE KTOŚ Z WAS ZNA NA TO PRZEPIS?
bARDZO O NIEGO PROSZE

Pozdrawiam bardzo serdecznie

Monika

1. Data: 2003-06-09 20:40:54

Temat: Re: MARCHEWKA Z CZOSNKIEM NA SUROWO
Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zarczuk" <z...@o...pl>
<...>
> mOŻE KTOŚ Z WAS ZNA NA TO PRZEPIS?
> bARDZO O NIEGO PROSZE
> Pozdrawiam bardzo serdecznie
> Monika

Przepis wlasnie sama podalas ;-)

Ja traktuje marchewke tarka o duzych oczkach, drobno siekam czosnek i
dorzucam kilka lyzek majonezu... ot i cala filozofia... :-) chyba, ze
francuzi jakos inaczej... to ja tez chetnie poslucham :-)

Bozenka z Wilna ;o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-06-09 20:53:31

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożenka wrote:

> Ja traktuje marchewke tarka o duzych oczkach, drobno siekam czosnek i
> dorzucam kilka lyzek majonezu...

To ja coś podobnego robię z chrzanem :-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-06-10 07:07:44

Od: "Gosia" <g...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Taka kompozycja bardzo często gości u mnie w domu podczas rozmaitych imprez.
Surową marchew ścieram na drobnej tarce, przeciskam przez praske kilka
ząbków czosnku (ilość zależy od gustu), mieszam z majonezem i odrobiną
musztardy. Potem takową marcheweczkę zawijam w plastry szynki (powstają
smakowite ruloniki), które znikają w mgnieniu oka.

Pozrdawiam Gosia (Dąbrowa Górnicza)
GG 736525
g...@v...com.pl

1. Data: 2003-06-10 14:50:40

Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dorzucam kilka lyzek majonezu... ot i cala filozofia... :-) chyba, ze
> francuzi jakos inaczej... to ja tez chetnie poslucham :-)

Ja zamiast majonezu daje jogurt naturalny z łyżką musztardy. A czasem cos do
zakwaszenia jeszcze. Np. Knorra gotowa mieszanke vinaigrette. Pozdrawiam,
Agata

1. Data: 2003-06-11 18:25:16

Od: "Busia" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A spróbujcie marchew zetrzeć na tarce od tarcia ziemniaków, marchew jest
wtedy bardziej soczysta. Ja robię z około kilograma marchwi na 4 osoby, do
drugiego dania, zcieram na tej samej tarce ząbek czosnku, może być dwa,
odrobinkę sypię cukru i dodaję majonez kentrzyński lub kielecki, ponieważ
nie muszę już przyprawiać.
Uwielbiam ją, jest pyszna i prosta
Busia

> [...]
> ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
> www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/

Przepis na domowe piwo
Melon
Mam Nowego woka przydało by sie nakarmic smoka :)
tapeta na czasie:)
pyszny mialam obiadek...