MEIZITANC

1. Data: 2006-05-16 09:02:36

Temat: MEIZITANC
Od: "mrówka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
MEIZITANC tabletki na odchudzanie, podobno w miesiąc można schudnąć naewt 10
kg, podobno nie wywołują skutków ubocznych i nie ma efektu jojo.
może ktoś wie jaki diabeł w tym siedzi i czy faktycznie są takie świetne i
bezpieczne.
Osobiście wole bardziej naturalne sposoby, czyli dużo ruchu i zbilansowana
dieta, ale muszę osiągnąć upragniony cel do pewnego dnia i tak się
zastanawiam czy jeżeli mi się nie uda naturalnie zrzucić zbędnych kilogramów
to czy nie użyć takiego wspomagacza,
Co sądzicie o tym ?

Pozdrawiam
Karolina G

2. Data: 2006-05-16 09:40:39

Temat: Re: MEIZITANC
Od: "a" <2...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

te tabletki zawieraja efedryne czyli narkotyk i metale ciezkie,ludzie pisza
ze ktos mial po nich wylew a inna tez skonczyla szpitalem po tym swinstwie

3. Data: 2006-05-16 09:42:32

Od: "a" <2...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

http://forum.trojmiasto.pl/read.php?f=11&i=113164&t=
113164

4. Data: 2006-05-16 13:23:32

Od: "tomek" <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <2...@h...com> napisał w wiadomości

> te tabletki zawieraja efedryne czyli narkotyk

w skrajnosci w skrajnosc.... Oczywiscie to zdanie to czysta glupota

5. Data: 2006-05-16 13:25:49

Od: "tomek" <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrówka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> schudnąć naewt 10
> kg, podobno nie wywołują skutków ubocznych i nie ma efektu ?

tylko czy aby efekt jojo w jakikolwiek sposob zalezal od 'wspomagaczy'?
oczywiscie nie mowie o odwodnieniu organizmu, bo przy 'miesiecznej kuracji'
nie mozna chyba mowic o odwodnieniu ?

anyway 1000 razy juz o tym pisano, ale skoro masz nadwage to cos jest nie
tak z twoja dieta i trzeba ja poprawic :), a nie wprowadzac chwilowe zmiany
bo to prawie na pewno nic nie da

6. Data: 2006-05-17 03:59:38

Od: "Halinka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> MEIZITANC tabletki na odchudzanie, podobno w miesiąc można schudnąć naewt 10
> kg, podobno nie wywołują skutków ubocznych i nie ma efektu jojo.
[...]

Więc prosze bardzo:
http://wiadomosci.onet.pl/1323696,11,item.html

Hlnk

7. Data: 2006-05-17 07:36:32

Od: "mrówka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękujem wszystkim za wypowiedź, i szczeże jestem trochę zawidzina, nie
samymi informacjami co sposobem ich przekazania, napadacie na mnie jakbym
powiedziała że od jutra to zaczynam brać, a jakbyście uważnie przeczytali to
ja napisałam jdynie że jedynie rozważam takową możliwość ale tylko wtedy gdy
rowerek i pewne ograniczenia w diecie nie pomogą.
Ale jeszcze raz dziękuję za tą wiedzę którą mi przekazaliście, bo dzięki
niej na pewno nie wezmę do ust tego świństwa, no chyba, że będę miała ochotę
się naćpać i zdewastować swój organizm ;)

pozdrawiam
Karolina

8. Data: 2006-05-17 07:44:07

Od: "mrówka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko skąd tyle pozytywnych opini na jego temat???

9. Data: 2006-05-17 13:49:54

Od: "Halinka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko skąd tyle pozytywnych opini na jego temat???

A skąd taka popularność narkotyków?

Hlnk

adipex a ochudzanie
Ostatnia Informacja dla Krystyny T,. Golo i Alojzego opty
Tussipect a odchudzanie
suplementy do odchudzania
Dieta kapuściana