MERIDIA - czeski odpowiednik

1. Data: 2006-11-10 19:37:32

Temat: MERIDIA - czeski odpowiednik
Od: "KOWACKI" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

MERIDIA - Czy znacie nazwę odpowiednika tego leku na odchudzanie , w
Czechach

2. Data: 2006-11-12 13:06:55

Temat: Re: MERIDIA - czeski odpowiednik
Od: Adam <a...@p...TNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOWACKI napisał(a):
> MERIDIA - Czy znacie nazwę odpowiednika tego leku na odchudzanie , w
> Czechach

To nie jest chemiczny odpowiednik, ale działanie podobne - nazywa sie Adipex

Adam

3. Data: 2007-01-23 08:39:50

Od: "Krzysiek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@p...TNIJ.onet.pl> napisał w wiadomości

> To nie jest chemiczny odpowiednik, ale działanie podobne - nazywa sie
Adipex

> Adam

Nie wiem czy wiesz, ale Meridia ostatnio potaniała ok 110 zł, informuję
jeśli z tego względu szukasz odpowiednika

4. Data: 2007-01-26 20:15:58

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy wiesz, ale Meridia ostatnio potaniała ok 110 zł, informuję
> jeśli z tego względu szukasz odpowiednika
a nawet taniej. pewnie dlatego, że w końcu mamy polski tani odpowiednik-
Zelixę.

5. Data: 2007-01-29 20:07:53

Od: "Dori" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czeska Meridia jest skuteczniejsza

6. Data: 2007-05-24 04:52:10

Od: "Jared_Dequin" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nieprawdą jest że Adipex retard dostępny wCzechach jest odpowiednikiem
Meridii. To zupełnie inne leki, o innym mechanizmie działania.Adipex to
symatykomimetyk, a Meridia należy do grupy SSRI.Substancją czynną Adipexu
jest phentermina a Meridii sybutramina. Czeskim odpowiednikiem Meridii jest
LINDAXA
Użytkownik "Adam" <a...@p...TNIJ.onet.pl> napisał w wiadomości

> To nie jest chemiczny odpowiednik, ale działanie podobne - nazywa sie
> Adipex
>
> Adam

lamotrygina a leki antydepresyjne
TECHN.FARM SZUKA PRACY W KRAKOWSKIEM
krzem koloidalny (homeopatia, nowotwory) - gdzie kupic ???
Kupie Seroxat 20mg [Lodz]
wchłanianie wapnia