MISTRZOWSKA AKADEMIA MIŁOŚCI

11. Data: 2007-09-20 06:48:52

Temat: Re: MISTRZOWSKA AKADEMIA MIŁOŚCI
Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
news:fcrd55$gn6$1@atlantis.news.tpi.pl...

>> A koleżanki to nie będzie?
>
> Nie będzie. Koleżanka nie pije,

nikt nie będzie smuszał

> nie pali,

ja też nie

> nie lubi głośnych i modnych miejsc

jak tam jest to nie wiem, ale dziewczyny po ostatnim spotkaniu chyba nie
mają uszczerbku na słuchu ;-)

> i nie ma nic mądrego do powiedzenia.

można tylko słuchac ;-)

> A poza tym z sobotę do pracy idzie. No jednym słowem zmarnowałaby wam
> wieczór ;-)

Mówisz?

> Agnieszka zakała

Nie dane będzie nam się przekonać

Sylwia

12. Data: 2007-09-20 06:49:52

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

> nikt nie będzie smuszał

_Z_muszał ofkors. Nie będzie nikt ;-)

Sylwia (z plączącymi się paluszkami)

13. Data: 2007-09-20 07:03:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

> jak tam jest to nie wiem, ale dziewczyny po ostatnim spotkaniu chyba nie mają

Na słuchu to nieee.... ;-)

> można tylko słuchac ;-)

Serio? Że też nie wiedziałam o tem wcześniej... :-)

> Nie dane będzie nam się przekonać

Może przyjść i załkana :-)

Qra

14. Data: 2007-09-20 07:36:50

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia pisze:

> Pomijając powody - ja z kolei nie bardzo widze powód, zeby osoby nie bedace
> na spotkaniu dostawały jakiekolwiek zdjęcia.

Nietwarzowa jesteś? Czy rozrabiasz? :)

LL

Ja z kolei nie widzę żadnych powodów, zeby nie dostawały

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

15. Data: 2007-09-20 07:41:43

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Lolalny Lemur*. Seriously?. Seriously.

> Nietwarzowa jesteś? Czy rozrabiasz? :)

Ot, taka fantazja.
Ktos chce oglądać zdjęcia osób, które zna z czytania to niech sobie Galę
kupi ;P

> Ja z kolei nie widzę żadnych powodów, zeby nie dostawały

Dobry lans nie jest zły, co? ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

16. Data: 2007-09-20 08:03:40

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia pisze:

> Ot, taka fantazja.
> Ktos chce oglądać zdjęcia osób, które zna z czytania to niech sobie Galę
> kupi ;P

Wiedziałam. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)

> Dobry lans nie jest zły, co? ;)

No ba.

LL

17. Data: 2007-09-20 08:11:59

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Lolalny Lemur*. Seriously?. Seriously.

> Wiedziałam. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)

A seks? Co sie stało z seksem? ;)

18. Data: 2007-09-20 08:18:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> McDreamy or McSteamy? *Lolalny Lemur*. Seriously?. Seriously.

> Ot, taka fantazja.
> Ktos chce oglądać zdjęcia osób, które zna z czytania to niech sobie Galę
> kupi ;P

To z Gali też ktoś będzie?

Qra, łał ;-)

19. Data: 2007-09-20 08:22:30

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia pisze:

> A seks? Co sie stało z seksem? ;)

Tak grupowo? W pełnym makijażu? A fe...

LL

20. Data: 2007-09-20 08:25:15

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Lolalny Lemur*. Seriously?. Seriously.

> Tak grupowo? W pełnym makijażu? A fe...

To idac na spotkanie psd tez sie malujesz???

;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

Dobro dzieci :(
Ostatnia przysługa Kornatowskiego
Sprostowanie
Losen, Siwa i inne barwy grup "rodzinnych" [apel]
Gwoli przypomnienia