MISTRZOWSKA AKADEMIA MIŁOŚCI

21. Data: 2007-09-20 08:26:25

Temat: Re: MISTRZOWSKA AKADEMIA MIŁOŚCI
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Qrczak*. Seriously?. Seriously.

Żeby tylko z Gali ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

22. Data: 2007-09-20 08:27:37

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia pisze:

> To idac na spotkanie psd tez sie malujesz???

I depiluję golenie (specjalnie dla MOLNARki).

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

23. Data: 2007-09-20 08:29:15

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Lolalny Lemur*. Seriously?. Seriously.

> I depiluję golenie (specjalnie dla MOLNARki).

To ja nie wiem czy ja się wyrobię na 19.00. Fryzjer, kosmetyczka, makijaż,
mini, dekolt.

24. Data: 2007-09-20 08:34:38

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> McDreamy or McSteamy? *Lolalny Lemur*. Seriously?. Seriously.

> To ja nie wiem czy ja się wyrobię na 19.00. Fryzjer, kosmetyczka, makijaż,
> mini, dekolt.

Tak dużo masz do wydepilowania? ;-)

Qra, ale poczekacie do 20.00, co?

25. Data: 2007-09-20 11:21:09

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a):

> Nietwarzowa jesteś? Czy rozrabiasz? :)

Ja jestem nietwarzowa, rozrabiam, robie zdjecia i ich nie wysyłam.
I sobie nie życzę wysyłania. Mogę się ew. wymienić jak ktos ma ochotę.
Jeśli Agnieszka chce, może mi wysłac swoje zdjecia, a ja jej wyslę
swoje. Nawet z autografem.

> Ja z kolei nie widzę żadnych powodów, zeby nie dostawały

Niestety nie masz nic do gadania, jesli chodzi o moje zdjęcia czy Lii.
Swoje możesz wystawiać skolko ugodno. Ale wystrawisz moje, a wyrwe Ci
serce i zbeszczeszcze zwłoki.

--
s i w a

26. Data: 2007-09-20 11:21:57

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> Fryzjer, kosmetyczka, makijaż,
> mini, dekolt.

Idę z Toba.

--
s i w a

27. Data: 2007-09-20 11:24:01

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> W sobotę ciąg dalszy sesji mam. A
> będę. Jak trafię ;-)

Kura Ty mnie pingnij mailem, bo ja będę jechac samochodą z okolic
Twojej Alma Mater pewnie. To Cię zabiorę.

Jak się nie boisz :D

--
s i w a

28. Data: 2007-09-20 11:27:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał w wiadomości

> Kura Ty mnie pingnij mailem, bo ja będę jechac samochodą z okolic
> Twojej Alma Mater pewnie. To Cię zabiorę.

Weź mnie! weź mnie!!

> Jak się nie boisz :D

Ciebie??!!

Qra, uchachana na różowo

29. Data: 2007-09-20 12:55:08

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> Idę z Toba.

Nie wierzę Ci ani-ani.

LL

30. Data: 2007-09-20 13:00:34

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> [...]
> I sobie nie życzę wysyłania. Mogę się ew. wymienić jak ktos ma ochotę.
> Jeśli Agnieszka chce, może mi wysłac swoje zdjecia, a ja jej wyslę

Nie bój, wyretuszuję Cię :D

> Niestety nie masz nic do gadania, jesli chodzi o moje zdjęcia czy Lii.

Ja będę miała swoje - o Wasze nie proszę :P

> Swoje możesz wystawiać skolko ugodno.

Nie ma sprawy, tylko swoje wstawię :P

> Ale wystrawisz moje,

A jak to się robi? :)

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy
wielorybow i policyjna syrene, inne,
jak u lemura wari, smiech szalenca.*

Dobro dzieci :(
Ostatnia przysługa Kornatowskiego
Sprostowanie
Losen, Siwa i inne barwy grup "rodzinnych" [apel]
Gwoli przypomnienia