MISTRZOWSKA AKADEMIA MIŁOŚCI

31. Data: 2007-09-20 14:26:09

Temat: Re: MISTRZOWSKA AKADEMIA MIŁOŚCI
Od: dude <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam inny link do audycji http://tnij.com/mam2

SERIO WARTO POSLUCHAC

32. Data: 2007-09-20 14:38:05

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

dude napisał/wrote dnia/on 2007-09-20 16:26:
> Mam inny link do audycji http://tnij.com/mam2

Kurczę, chłopie, już wiem ze warto, ale wy po prostu
spamujecie! Kto to widział, żeby tak siać po grupach!

Pozdr,
--
ŁK

33. Data: 2007-09-20 15:28:23

Od: dude <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.akademia24.pl/nagrania/MAM-PR1-190907.mp3

34. Data: 2007-09-20 15:29:44

Od: dude <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Co z Wami??

Miłość to to co nas ludzi wyróżnia spośród innych stworzeń. Chyba
warto przeznaczyć 3h życia i posłuchać tych, którzy jak was zapewniam,
mają coś ciekawego do powiedzenia w tym temacie.

Audycja na prawdę nieprzeciętna http://www.akademia24.pl/nagrania/MAM-PR1-190907.mp3

35. Data: 2007-09-20 16:01:54

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Lia twierdzi, że:

> Pomijając powody - ja z kolei nie bardzo widze powód, zeby osoby nie
> bedace na spotkaniu dostawały jakiekolwiek zdjęcia.

Kiedyś to się w takim razie specjalnie wybiorę i przylecę, żeby Was
pooglądać, skoro inaczej się nie da.

--
Jeder tut's auf seine Weise
Ewa (30.4), Julka (5), Zuza (3.1)

36. Data: 2007-09-20 16:14:09

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *zona alberta*. Seriously?. Seriously.

> Kiedyś to się w takim razie specjalnie wybiorę i przylecę, żeby Was
> pooglądać, skoro inaczej się nie da.

Elske sobie pooglądasz. Nie wystarczy? ;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

37. Data: 2007-09-20 17:28:04

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Lia twierdzi, że:

> Elske sobie pooglądasz. Nie wystarczy? ;)

Elske już widziałam, W sumie to chyba tylko Ciebie i Qry nie :)

38. Data: 2007-09-20 17:31:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <m...@h...net> napisał w wiadomości
> Lia twierdzi, że:

> Elske już widziałam, W sumie to chyba tylko Ciebie i Qry nie :)

"I nie zobaczysz, dopóki nie kupisz anteny satelitarnej"

Qra, reklamowo

39. Data: 2007-09-20 18:07:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> Jeśli Agnieszka chce, może mi wysłac swoje zdjecia, a ja jej wyslę
> swoje. Nawet z autografem.

Ja też chętnie bym się wymieniła. Z wszystkimi :-).

> Niestety nie masz nic do gadania, jesli chodzi o moje zdjęcia czy Lii.
> Swoje możesz wystawiać skolko ugodno. Ale wystrawisz moje, a wyrwe Ci
> serce i zbeszczeszcze zwłoki.

Ależ wy jesteście zasadnicze, koleżanko!

Pozdrawiam
Ewa

40. Data: 2007-09-20 18:44:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też chętnie bym się wymieniła. Z wszystkimi :-).

A gołe na kocyku masz? ;-)

Qra

Dobro dzieci :(
Ostatnia przysługa Kornatowskiego
Sprostowanie
Losen, Siwa i inne barwy grup "rodzinnych" [apel]
Gwoli przypomnienia