MISTRZOWSKA AKADEMIA MIŁOŚCI

41. Data: 2007-09-20 18:48:13

Temat: Re: MISTRZOWSKA AKADEMIA MIŁOŚCI
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A gołe na kocyku masz? ;-)

No niestety nie mam, nigdy nie byłam tak atrakcyjna jak Teli ;-). Ale
mogę ewentualnie się postarać o jakieś świeższe gołe na kocyku, tylko
nie wiem, czy nie popsułabym Wam apetytu ;P.

Pozdrawiam
Ewa

42. Data: 2007-09-20 19:57:48

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak twierdzi, że:

> "I nie zobaczysz, dopóki nie kupisz anteny satelitarnej"

Mam. Podaj częstotliwość ;p

--
Jeder tut's auf seine Weise
Ewa (30.4), Julka (5), Zuza (3.1)

43. Data: 2007-09-20 20:09:51

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Sep 2007 19:31:11 +0200, Qrczak napisał(a):

> "I nie zobaczysz, dopóki nie kupisz anteny satelitarnej"

Czy ma znaczenie czy ten zestaw satelitarny byl kupiony w sposob planowany?
;)

Kri Z

44. Data: 2007-09-20 20:15:05

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:

> Czy ma znaczenie czy ten zestaw satelitarny byl kupiony w sposob planowany?
> ;)

Nieplanowany zakup skutkuje brakiem dostępu do najbardziej pożądanych
treści:P
--

Paulinka

Najlepiej podstawiają nogi karły, to ich strefa.

S.J.Lec

45. Data: 2007-09-20 20:28:33

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Sep 2007 22:15:05 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nieplanowany zakup skutkuje brakiem dostępu do najbardziej pożądanych
> treści:P

Dobre. Rozumiem, ze mimo braku dostepu powinno sie placic abonament. Czy
tez pozwac firme za dzialania monopolistyczne? ;)

Kri Z

46. Data: 2007-09-20 20:37:44

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:

> Dobre. Rozumiem, ze mimo braku dostepu powinno sie placic abonament. Czy
> tez pozwac firme za dzialania monopolistyczne? ;)

Można spróbować, jednak doświadczenie uczy, że matriatchalne korporacje
mają się w PL całkiem nieźle.

47. Data: 2007-09-20 20:52:47

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Sep 2007 22:37:44 +0200, Paulinka napisał(a):

> Można spróbować, jednak doświadczenie uczy, że matriatchalne korporacje
> mają się w PL całkiem nieźle.

Czesto sie jednak okazuje ze te zwyciesta sa czysto pyrrusowe, a korporacje
czesto jednolite jedynie w zewnetrznym nazewnictie.

Kri Z

48. Data: 2007-09-20 21:00:18

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:

> Czesto sie jednak okazuje ze te zwyciesta sa czysto pyrrusowe, a korporacje
> czesto jednolite jedynie w zewnetrznym nazewnictie.

Pisz do mnie po polsku, mam zgąbczały mózg :)

49. Data: 2007-09-26 13:20:34

Od: dude <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie ale syf na tej grupie. Idźcie sobie o dupie Maryny gadać gdzie
indziej.

Tymczasem wracając do MAM to najlepiej było w Gdyni.

Posłuchajcie co powiedziała Mira Jankowska w Radio PLUS po wszystkich
trzech widowiskach:

http://www.akademia24.pl/nagrania/Radio-PLUS-Gdansk-
MAM.mp3

50. Data: 2007-09-26 13:23:39

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

dude <l...@g...com> napisał(a):

> Ludzie ale syf na tej grupie. Idźcie sobie o dupie Maryny gadać gdzie
> indziej.

Cycki se usmaż.

--
s i w a

Dobro dzieci :(
Ostatnia przysługa Kornatowskiego
Sprostowanie
Losen, Siwa i inne barwy grup "rodzinnych" [apel]
Gwoli przypomnienia