MITOLOGIA

11. Data: 2000-09-10 14:16:57

Temat: Re: MITOLOGIA
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> he,he witaj w klubie :-))))
> ja od lektur bardziej ceniłem opreacowania :-)))
> i maturę z polaka napisałem na 5 :-)))

No mnie sie nawet opracowan nie chcialo czytac, no i potem zdawalem komisa w
czwartej klasie.
Ale zdalem komisa i potem mature, wprawdzie nie na 5, ale ja szedlem w ogole
nieprzygotowany.
spider.

12. Data: 2000-09-10 17:00:21

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

spider napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>Ale zdalem komisa i potem mature, wprawdzie nie na 5, ale ja szedlem w
ogole
>nieprzygotowany.

hehe mój kumpel w technikum nie chciał podchodzić do matury bo się bał
polaka. Stwierdził że tytuł technika mu wystarczy. Na siłę go zaciągneliśmy
mówiąc co ci szkodzi. W końcu wszedł na salę. Wyszedł po 20 minutach i zdał
na 5....
Temat był:
Co to jest odwaga? Opisz na podstawie poznanych książek.
Gościu napisał na końcu pustej strony :
I to jest właśnie odwaga....
przekonała ta wypowiedź komisję niema co.
Zenek

13. Data: 2000-09-10 19:47:43

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gościu napisał na końcu pustej strony :
> I to jest właśnie odwaga....
> przekonała ta wypowiedź komisję niema co.

Ta historyjka cos mi sie wydaje zbyt znajoma. Cos Twoj kumpel jest popularny
;). Bo i w Bydgoszczy o tym slyszalem nieraz :).
pa
spider.
ps. ja mialem fajny temat na ustnym. Radio i telewizja jako przekaznik
informacji (czy cos w tym stylu).

14. Data: 2000-09-11 15:38:51

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

spider napisał(a) w wiadomości: <39bbf9ee$1@news.vogel.pl>...
>Ta historyjka cos mi sie wydaje zbyt znajoma. Cos Twoj kumpel jest
popularny
>;). Bo i w Bydgoszczy o tym slyszalem nieraz :).

Nie będę Cię przekonywał.
Swoją drogą to gdyby nie fakt że gościowi zwisało to żeczywiście byłaby
odwaga oddać pustą kartkę na maturze.
Zenek

15. Data: 2000-09-11 18:35:22

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swoją drogą to gdyby nie fakt że gościowi zwisało to żeczywiście byłaby
> odwaga oddać pustą kartkę na maturze.
Czyli w sumie nieslusznie dostal ta ocene. Gdyby nauczyciele wiedzieli o tym
pewnie by nie zdal.
spider.

16. Data: 2000-09-12 16:21:36

Od: {Leh} <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spider" <s...@c...pl> pisze:

>Czyli w sumie nieslusznie dostal ta ocene. Gdyby nauczyciele wiedzieli o tym
>pewnie by nie zdal.
>spider.

kawal stary jak swiat. Ja bym dal 1 za bezczelnosc.

Pozdrawiam, Leh.
--
Gazeta.nowej.generacji { http://www.gazeta.sky.pl }
leh#z.pl // Lepiej ze zlej knajpy wyjsc niz do dobrego swiata isc

"sposob na depresje"
Marzenia Senne
Re: Mariuszu Grzeca, czys ty ochujal?
Witam i pozdrawiam....
Teatry-sztuka czy komercja w najgorszym wydaniu