MM a Kwasniewskiego...

1. Data: 2003-01-07 12:39:47

Temat: MM a Kwasniewskiego...
Od: "matrix" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Moja przygode z odchudzaniem zaczalem miesiac temu. Od miesiaca cwicze 3 x
tydzien (biegi, brzuszki, wiosla). Stracilem 1 kg. Nie stosuje diety MM ani
Kwasniewskiego, licze za to kalorie, unikam tluszczow, jem warzywa, owoce,
musli,jogurty ryby. Po zapoznaniu sie z kilkoma stronami na temat diety MM
oraz Kwasniewskiego zastanawiam sie nad przejsciem na jedna z nich.

W zwiazku z tym moje pytanie jest nastepujace:

1. Jaka jest roznica miedzy MM a Kwasniewskiego?

Darek

2. Data: 2003-01-07 12:56:36

Temat: Re: MM a Kwasniewskiego...
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja przygode z odchudzaniem zaczalem miesiac temu.

Zwal jak zwal ;) Przygode powiadasz ...

> 1. Jaka jest roznica miedzy MM a Kwasniewskiego?

Zasadnicza.
Tzn, jak lubisz smalec, boczek, tlusta golonke, itp (przepraszam optymalnych
za upraszczanie)
to przejdz na diete Kwasniewskiego - ja nie polecam, ale to przede wszystkim
dlatego, ze jak pomysle o tych tluszczach to mi sie jakos tak w zoladku
wszystko rusza, fe.

O Montim nie potrafie napisac w 2 slowach, ujme to tak: ryby, soczewica,
ciecierzyca, jogurt naturalny, warzywa, nabial chudy itd. Generalnie dieta
zdrowa, pelnowartosciowa, oparta na spozywaniu weglowodanów o niskim
indeksie glikemicznym (oczywiscie nie tylko).

Obie diety odrzucaja cukier i pochodne. Na obydwu nie liczy sie kalorii.
Tak ogolnie to tyle.

Pozdr
Kafka (MM)

3. Data: 2003-01-07 13:07:28

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie Optymalni klada nacisk na zdrowie a Monti na chudniecie.

na obu sie chudnie - Tak slyszalem - ale na Montim szybciej

cwiczenia fizyczne sa fajne ja tez tak zaczałem odchudzanie ale dorobilem
sie tylko bulu w kolanach za to teraz po 15kg roznosi mnie energia.

musta

4. Data: 2003-01-07 13:12:38

Od: Maksio <n...@m...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc, ja tez dopiero zaczynam z dzieta MM
W wielkim streszczeniu powiem tak
Kwasniewski to duzo tluszczu, jak nie chcesz zachorowac na wiencowke,
choroby serca ukladu pokarmowego to polecam diete Pana MM.
jest naprawde zdrowa i polecana...
poza tym ma jeden plus, mozesz ja stosowac przez cale zycie nie
przybierajac na wadze. Przestaniesz stosowac diete Kwasniewskiego i
przytejesz jeszcze bardziej. znam to od znajomych..,.

5. Data: 2003-01-07 13:21:55

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poza tym ma jeden plus, mozesz ja stosowac przez cale zycie nie
> przybierajac na wadze. Przestaniesz stosowac diete Kwasniewskiego i
> przytejesz jeszcze bardziej. znam to od znajomych..,.

Ten argument jest, przepraszam, ale bez sensu.
Diete Montiego jak przerwiesz to tez utyjesz.

trzeba byc uczciwym a nie przekonywac za wszelka cene.

musta MM

6. Data: 2003-01-07 13:26:12

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie Optymalni klada nacisk na zdrowie a Monti na chudniecie.

Hej, Musta, Ty chyba jestes na MM, czy sie myle?
Mnie sie wlasnie wydaje ze to Monti stawia na zdrowie, traktujac chudniecie
jako naturalny proces zdrowego odzywiania ;-)
Oczywiscie Optymalni tez na to klada nacisk, ale przy jedzeniu tluszczow w
duzej ilosci, jakos ciezko mi uwierzyc ze to taka zdrowa dieta.

Kafka

7. Data: 2003-01-07 13:26:55

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiscie Optymalni tez na to klada nacisk, ale przy jedzeniu tluszczow w
> duzej ilosci, jakos ciezko mi uwierzyc ze to taka zdrowa dieta.

Może nawet nie sam fakt jedzenia tłuszczów, ale to, że są to głownie
tłuszcze zwierzęce mnie osobiście jakoś odrzuca, aczkolwiek, za mało wiem na
temat DO, żeby zająć stanowisko i go bronić ;-)
Mimo wszystko jednak, wydaje mi się, że dieta Montignaca jest po prostu
bardziej różnorodna niż DO jeśli chodzi o owoce, warzywa, ilość i rodzaj
tłuszczu. A wiadomo, że jeśli jedzenie jest urozmaicone, to większa jest
szansa na pokrycie wszelkich niedoborów w diecie.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka,
tym bardziej tam Prosiaczka nie było (A. Milne)

8. Data: 2003-01-07 13:36:39

Od: "matrix" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na ktorej jestescie diecie?

Czy moglibyscie podac minimalny zestaw ksiazek do przeczytania?

1. Michael Montignac "Jeść, aby schudnąć"
2. Michel Montignac "Dieta dla biznesmena"
3. Michel Montignac "Recepta na młodość"?

Darek

9. Data: 2003-01-07 13:39:33

Od: "matrix" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po jakim czasie mozna zaobserwowac pierwsze efekty stosowania diety MM /
Kwasniewskiego?

Gdzie mozna zdobyc przepisy? Prof. Kwasniewski napisal ksiazke kucharska a
MM?

Darek

10. Data: 2003-01-07 13:48:01

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej, Musta, Ty chyba jestes na MM, czy sie myle?
jestem nawet bardzo

> Mnie sie wlasnie wydaje ze to Monti stawia na zdrowie, traktujac
chudniecie
> jako naturalny proces zdrowego odzywiania ;-)
tak jasne, ale generalnie jego dieta powstala jako srodek na schudniecie -
reszta przyszła potem.

Natomiast dieta Kweasniewskiego od poczatku miala leczyc choroby - a dopiero
potem zbawiac ludzkosc (w tym odchudzac)

>jakos ciezko mi uwierzyc ze to taka zdrowa dieta [DO].

mi tez ciezko, ale staram sie miec otwarty umysl i czekam - jak wszyscy na
DO umra w wieku 45 lat na zawal to sie przekonam. Jak beda zyli lat 120 to
tez sie przekonam (no, moze moje dzieci)
W kalorie tez wiezylem a teraz po Montim nie wieze. Jestem nadzwyczaj
wdzieczny wszystkim na DO ze postanowili przeprowadzic taki eksperyment w
makro skali na sobie.
Ostatnio przeczytalem ksiazke o Ludziach i zarazkach w ktorej opisane sa
dowody ze po rewolucji neolitycznej ludzie zyli krócej i gorzej niz przed.
Autor tam udowadnia ze to przez choroby odzwierzece ale rownie dobrze moglo
byc to zwiazane z neolityczna zmiana diety - tak w uproszczeniu z miesnej na
mączną. To moja hipoteza wiec nie mowic o tym optymalnym ;-)

musta MM

MM moje małe odstępstwo ;-p
MM- owsianka
nie linczujcie mnie-salatka z soczewica MM
Info o diecie Atkinsa szukam
zaintrygowaliscie mnie