MM a Kwasniewskiego...

31. Data: 2003-01-08 09:42:51

Temat: Re: MM a Kwasniewskiego...
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może czytałaś jadłospis dla początkujących na okres przebudowy organizmu.

Moze.

> Ja robię żółtkownicę z czterech żółtek i 50 gram masła. Nie widać w niej
> kropli tłuszczu.

To ja stanowczo wole lososia z surowka. Powyzsza potrawa jest stanowczo
ponad moje mozliwosci akceptacyjne (smakowe).

> a w innej postaci mi nie smakuje; a zoltka i owszem, ale rzadko i
>
> Najwartościowsze ze wszystkich możliwych pokarmów - rzadko....
> Za to zupełnie bezwartościowe pewnie często?

Wiesz, chyba troche przesadzasz, ja nie oceniam czy jadasz bezwartosciowe
pokarmy.
Moim zdaniem to co jem jest pelnowartosciowe, wypracowalam sobie diete
czytajac ksiazki i grupe.
Nieraz modyfikowalam dania dowiadujac sie tutaj czegos ciekawego. Poza tym
nie wydaje mi sie by dieta MM byla oparta na bezwartosciowych produktach.
A co do zoltek, to zdania sa bardzo podzielone,
jestem "wysokocholesterolowcem", i nie bede na sobie eksperymentowac, czy
zoltka podnosza poziom cholesterolu czy nie. Zauwazylam jednak ze dieta,
m.in. pozbawiona tego "najwartosciowszego ze wszystkich możliwych pokarmów"
pozwolila mi obnizyc ten poziom, bez stosowania lekow, o 20%.
To mnie przekonalo.
Teraz jadam jajka razem z zoltkiem, ale nie zamierzam wstawic ich do diety,
jako podstawę.

> Pozdrawiam
> Leszek

Kafka

32. Data: 2003-01-08 10:23:17

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Najwartościowsze ze wszystkich możliwych pokarmów - rzadko....
> Za to zupełnie bezwartościowe pewnie często?

Leszku, najwartosciowszym ze wszystkich mozliwych pokarmow jest ludzkie
mieso, tyle mozna wywnioskowac z lektury Kwasniewskiego (trzeba zjadac to,
co jest maksymalnie podobne w budowie i funkcji to elementow ludzkiego
ciala). Czemu wciaz jestes quasioptymalnym, zamiast zrobic jeszcze jeden
krok?

33. Data: 2003-01-08 10:46:27

Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Słyszałaś na pewno podobne przechwałki osób, które twierdzą,
>
> Jasne. Ale 3 kg w dwa dni to nie to samo co 9 kg w miesiąc :-)

ejże, a sama pisałaś o synergii i że nie zawsze 2x2=4.
To nie jest absolutnie to samo. Zbicie wagi w ciągu 3 dni
( na krótko) to głównie utrata wody i masy mięśniowej
( sportowcy na przyklad), a w końcu nawet jak ktoś przez trzy
dni kupy nie zrobi to mu też jednorazowo może 3 kg spaść :))

macso
--
M.A.C.S.O.: Mechanical Artificial Construct Skilled in Observation
smile for all fans

34. Data: 2003-01-08 11:01:31

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie to napisałam :-))

Zbicie wagi w ciągu 3 dni
> ( na krótko) to głównie utrata wody i masy mięśniowej
> ( sportowcy na przyklad), a w końcu nawet jak ktoś przez trzy
> dni kupy nie zrobi to mu też jednorazowo może 3 kg spaść :))

Zgadzam się, To właśnie miałam na myśli.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kłamią niewolnicy. Wolni ludzie mówią prawdę.
http://www.misiczka.republika.pl

35. Data: 2003-01-08 11:22:50

Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "macso" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> No właśnie to napisałam :-))
>

> Zbicie wagi w ciągu 3 dni
>
> Zgadzam się, To właśnie miałam na myśli.

teraz doczytałem jeszcze raz
fucktycznie czepiam się bez sensu :))
to chyba z tego głodu :)) mi się na mózg rzuca

macso

36. Data: 2003-01-08 11:57:14

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
> wiadomości news:avgpnj$f40$1@news.tpi.pl...

> No właśnie o to mi chodzi, że nigdy nic nie wiadomo. Słyszałeś o ludziach,
> którzy nie jedzą i zyją? To nie żart. I to TEŻ jest możliwe.

A słyszałeś o metodach manipulacji informacją, efekcie placebo i sposobie
uzyskiwania wiarygodnych informacji? Życie bez jedzenia jakie jest
proponowane przez tych szarlatanów nie jest udowodnione a wyjaśnienia jakich
dostarczają są niesprawdzalne i niewiarygodne.
Skąd wiesz, ze jest to możliwe? Może przemyśl to jeszcze raz?

> Oczywiście :-)

Jak każdy.

> Słyszałaś na pewno podobne przechwałki osób, które twierdzą,
>
> Jasne. Ale 3 kg w dwa dni to nie to samo co 9 kg w miesiąc :-)

Ale błąd w rozumowaniu jest identyczny.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

37. Data: 2003-01-08 11:58:57

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:avgu82$7sj$1@news.gazeta.pl...
> [...]
> co jest maksymalnie podobne w budowie i funkcji to elementow ludzkiego
> ciala). Czemu wciaz jestes quasioptymalnym, zamiast zrobic jeszcze jeden

Skąd wiesz, że już nie próbuje Twojego pomysłu np obgryzając paznokcie?
;-)

38. Data: 2003-01-08 12:08:55

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:avh3pk$7rj$2@news.tpi.pl...

> Skąd wiesz, że już nie próbuje Twojego pomysłu np obgryzając paznokcie?

Ciekawe tylko, do kogo one naleza (lub nalezaly) ;P

39. Data: 2003-01-08 14:33:01

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to wytłumaczysz? Z CZEGO schudłeś?
> Na pewno nie z tłuszczu. 9000 g tłuszczu x 9kcal = 81 000 kcal. To daje
2700
> kcal ujemnego bilansu na dzień. Niewykonalne.

naprawde wiara w kalorie jest troche poboznym zyczeniem. Wydaje mi sie ze ja
jem okolo 2500kkal dziennienie od paru miesiacy i polecialo 15kg czyli okol
17%wagi ciala.

Wydaje sie ze poziom zapasow bardziej reguluje gospodarka hormonalna niz
bilans energi.

Napewno jestem dowodem ze teoria kaloryczna jest bledna, nie jestem dowodem
ze jakakolwiek inna teoria jest sluszna.

Musta MM

40. Data: 2003-01-08 20:04:21

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:avh4e2$4sj$1@news.gazeta.pl...
> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
> wiadomości news:avh3pk$7rj$2@news.tpi.pl...

> Ciekawe tylko, do kogo one naleza (lub nalezaly) ;P

Marcin, czy widzisz jakie głupoty gadacie?

MM moje małe odstępstwo ;-p
MM- owsianka
nie linczujcie mnie-salatka z soczewica MM
Info o diecie Atkinsa szukam
zaintrygowaliscie mnie