MM a tryb glodowy.

1. Data: 2003-09-12 19:29:29

Temat: MM a tryb glodowy.
Od: "Dieta" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jestem obecnie na drugiej "sesji" Monitgnaca - poprzednia, zakonczona pol
roku temu, trwala kilka miesiecy i musze przyznac, ze pieknie wowczas
schudlam. Pozniej mialam kilka miesiecy montignacowej przerwy, ktorej
efektem jest 15 kg nadwyzki, jako wynik obzerania sie bez pamieci cukrem pod
wszelkimi postaciami.
Jakis czas temu wrocilam do "metody" i zaczynam obserowac pewne pozytywne
efekty :).
Ale przeciez ja nie o tym...
Otoz w poprzedniej "sesji" zjadalam 4 posilki dziennie, czasem gdy "na oko"
podliczalam to co zjadlam, okazywalo sie, ze bylo tego 2500 czasem 3000
kcal. W biezacej sesji jadam 3 razy dziennie i posilkujac sie znalezionym na
necie a zmodyfikowanym do swoich wlasnych potrzeb programem liczacym
zawartosc BTW, kalorii i IG tego co jem, stweirdzam ze zdziwieniem, ze
czesto nie jem wiecej niz 1200 kcal. Przy zachowaniu 3-4 godzinowych
(czesciej 5 godz.) odstepow pomiedzy kolejnymi posilkami i zasady by nie
jesc po 20:00 nie jestem w stanie jesc czesciej. Jestem syta, czesto wrecz
przejedzona, te 3 posilki to weglowodanowe sniadania, tluszczowe obiady i
bialkowe kolacje... Czasem naturalnie jest to 1700-1800 kcal ale czesto duzo
mniej niz 1500 kcal na dobe co wg wielu zrodel jest prosta droga do trybu
glodowego.
Pytanie swoje kieruje do osob stosujacych metode Montignaca: czy
kiedykolwiek, chocby "na oko" podliczaliscie wartosc energetyczna tego co
jecie? Czy wsrod montignacowcow jest ktos kto niechcacy wpadl w tryb
glodowy? Przy jakiej ilosci energii "przychodzacej" na dobe?

Dieta.

2. Data: 2003-09-13 14:58:40

Temat: Re: MM a tryb glodowy.
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie bardzo rozumiem po co liczysz BTW to jest takie nienaturalne.tak jak
liczenie spozywanych kalorii tez zakrawa na paranoje .czy ludzie pierwotni
liczyli kalorie ??a moze liczyli z wagą elektroniczną BTW ???
wystarczy tylko kontrolowac IG aby odrzucic nienaturalne wytwory cywiizacji
i po sprawie :)

3. Data: 2003-09-13 16:14:43

Od: "Dieta" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> liczyli kalorie ??a moze liczyli z wagą elektroniczną BTW ???
> wystarczy tylko kontrolowac IG aby odrzucic nienaturalne wytwory

Widzisz, drogi czarnyjanku, nie lezy w moim zamiarze postepowanie jak
"ludzie pierwotni" ani "odrzucanie nienaturalnych wytworow cywilizacji".
Jako zwyczajna kobieta chcaca po prostu zrzucic kilka kilogramow i probujaca
zdrowo sie odzywiac, daleka jestem od ubierania diet w jakiekolwiek
ideologie.
BTW obliczam niejako mimochodem - pilnujac odpowiedniej ilosci bialka na
dobe i chcac przy okazji wiedziec jaka jest zawartosc odzywcza tego co jem,
by latwiej moc pozniej znalezc i wyeliminowac dietowe bledy.
A czy ludzie pierwotni poslugiwali sie waga elektroniczna obliczajac
zawartosc tluszczu lub wartosc energetyczna pozywienia czy nie, prawde
mowiac malo mnie obchodzi. Ja obliczam. I, o zgrozo, radosnie korzystam
rowniez z wielu innych "nienaturalnych" wynalazkow wspolczesnosci.

A tak na marginesie: w Twoim poscie nie znalazlam odpowiedzi na swoje
pytanie. Niestety.

Dieta.

4. Data: 2003-09-13 18:27:15

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dieta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> A tak na marginesie: w Twoim poscie nie znalazlam odpowiedzi na swoje
> pytanie. Niestety.

:)))))))))))) Za dużo wymagasz.

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2003-09-13 21:45:41

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Fri, 12 Sep 2003 21:29:29 +0200, gdy "Dieta"
<n...@g...pl> napisał:

> [...]
>efektem jest 15 kg nadwyzki, jako wynik obzerania sie bez pamieci cukrem pod

Pod jakimi postaciami?
Jeśli już jesteś uzależniona od cukru, może uda się wybierać te
słodycze, które zawierają go mniej?

> [...]
>necie a zmodyfikowanym do swoich wlasnych potrzeb programem liczacym
>zawartosc BTW, kalorii i IG tego co jem, stweirdzam ze zdziwieniem, ze

A moglabys mi podrzucic ten program? vroobelek(maupa)yes.iq.pl
Dzięki.

> [...]
>jecie? Czy wsrod montignacowcow jest ktos kto niechcacy wpadl w tryb
>glodowy? Przy jakiej ilosci energii "przychodzacej" na dobe?

Z tego co niektórzy cytują jako swój codzienny jadłospis, podejrzewam że
tak.

Vr.

nadal Atkins!
Problem na Atkinsie...