MM - chyba za mało jem?

11. Data: 2003-01-16 11:02:00

Temat: Re: MM - chyba za mało jem?
Od: "Dieta" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik misiczka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b...@m...pl...
> [...]
> ogóle, dopiero gdzieś koło południa zjadam śniadanie, potem po południu
> jakaś przegryzka i często nie jem kolacji - bo mi się nie chce :-(
> Co mam zrobić? Wpychać w siebie na siłę? Czy ktoś tak miał na Montignacu?
>
> Nie jem chleba na śniadanie. Nie jem płatków z mlekiem - bo nie lubię.
> Jem najczęściej rybę wędzoną lub jogurt 0% be cukru , jajecznicę, kawę
bez
> cukru z mlekiem lub herbatę gorzką.
> Obiad - mięso z warzywami o niskim IG lub rybka (łosoś z rusztu)
> Do tego - w przerwach miedzy posiłkami orzeszki, migdały, jakiś owoc

Hmmm... pamietam jakas twoja notke gdzie napisalas, ze jesz dosc
kalorycznie, czasem ok. 3000 kcal dziennie (zreszta to mnie zainspirowalo do
tego zeby samej zaczac jesc nieco bardziej kalorycznie - dziala, chudne
nawet przy 2000-2500 kcal). Jednak patrzac na twoje menu wydaje mi sie, ze z
tych 2 posilkow nawet 1500 sie nie uzbiera.....
Jak jest teraz z kalorycznoscia twoich posilkow (szacunkowo)? Jesz mniej
energetycznie niz kiedys?
Pytam z ciekawosci.

12. Data: 2003-01-16 11:52:26

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dieta" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

twoich posilkow (szacunkowo)? Jesz mniej
> energetycznie niz kiedys?
> Pytam z ciekawosci.

No właśnie :-( Straciłam apetyt :-(

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Gdy zły los rzuca w Ciebie nożem,
istnieją dwa sposoby złapania tego noża- za ostrze lub rękojeść

13. Data: 2003-01-16 22:21:13

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> smaczny.
>
> A możesz mi wklepać skład tego serka? I ile on ma tłuszczu? Bo do chleba to
> powinien być serek 0% (ew. w ramach odstępstwa zjadłabym nawet taki 1,5 %)
> ;-)

Witaj Misiczko ;-))
Skład serka jest następujący: mleko pasteryzowane, śmietanka, białka
serwatkowe, sól, warzywa i przyprawy, aromat naturalny, substancje
zagęszczające, czyste kultury mleczarskie - uff ale się napracowałem :-))
Z tego co widzę to zawartość tłuszczu w suchej masie jest 48% (oj chyba mi się
dostanie że to odstępstwo, ale kiedyś ktoś polecał w jakimś wątku ten serek
jako dobry :-)))

Serdecznie pozdrawiam

Costuś :-))

14. Data: 2003-01-16 23:01:28

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 1...@n...onet.pl, k...@p...onet.pl
at k...@p...onet.pl wrote on 16/1/03 23:21:

> Z tego co widzę to zawartość tłuszczu w suchej masie jest 48% (oj chyba mi się
> dostanie że to odstępstwo, ale kiedyś ktoś polecał w jakimś wątku ten serek
> jako dobry :-)))

a to nie bylo o serku Toska Figura Light 3% tluszczu?

a w ogle przeceiz wystraczy chudy bialy ser zmiksowac z jogurtem odpowiednim
idosac potem do tego np. szczypiorek i rzodkiewke?
i taniej i smaczniej (to moja prywatna opinia) i bardziej monti zdaje sie.

*gosia - wielbicielka twarozku ze szczypiorkiem*

15. Data: 2003-01-17 07:49:32

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Garkowska" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> idosac potem do tego np. szczypiorek i rzodkiewke?
> i taniej i smaczniej (to moja prywatna opinia) i bardziej monti zdaje sie.
Odkrylam,ze te biale sery chude pakowane prozniowo lub sprzedawane na wage
sa calkiem smaczne,wcale nie suche ,mozna je jesc sam,albo wymieszany z
jogurtem jak proponuje Gosia.Probowalam juz taki serek z Sokolki,Torunskeij
Spoldzielni Mleczrskiej i oba sa ok.Pozdrawiam HAfsa

16. Data: 2003-01-21 07:20:45

Od: "Toster" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spadl ci poziom metabolizmu.
Po pierwsze zjedz obwite sniadanie
nawet troche grzeszacz jak to mowisz.
Dlaej pojdzie juz samo.
Po dwoch tygodniach wroc do ostrej diety
i waga zacznie spadac.
Proponuje rozpoaczac zwiekszanie przemiany materii
od zamowienia pokaznej pizzy.

MM serek wiejski
Chirurgiczne leczenie otyłości.
MM -Amarantus - Poping