[MM] ciasto z jabłkami

21. Data: 2002-10-28 12:55:44

Temat: Re: [MM] ciasto z jabłkami
Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:aosc74$5mr$1@news.gazeta.pl...
> Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> >

> Przepraszam, że się wtrącę, ale wyczytałam,
> że któras z Pań chciała się dac pokroić za sernik ;))
> Powiem, więc że najsmaczniejszy i najprostszy sernik jaki znam
> składa się z:
> 1 kg sera,
> 6 jaj (osobno ubite białka, żółtka utarte z cukrem)
> pół szklanki cukru
> połowa kostki margaryny

Ja dodaje 1 budyń i 1szkl mleka białek nie dodaje, z białek robię bezę na
wierzchu z kokosem

> to wszystko. żadnej mąki , żadnej kaszy manny.
> Można dodać jakieś dodatki typu: skórka cytryny czy pomarańczowa lub
> rodzynki.
> Z tego co zauważyłam cukier da się zastąpić
> tak żeby ne rujnował diety, ale czym zastąpić tłuszcz?
> To tyle ku ratowaniu przed pokrojeniem :)

W moim przepiśie jest olej, więc mysle że mozna dać oliwę z oliwek i będzie
oki

Pozdrawiam Jolka

22. Data: 2002-10-28 14:25:36

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jolka" <j...@w...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja dodaje 1 budyń i 1szkl mleka białek nie dodaje, z białek robię bezę na
> wierzchu z kokosem
Tyle ze budyn zawiera make ziemniaczana i cukier.A tego nie chcemy....Moze
masz jeszcze jakis inny przepis,moze na zimno?Hafsa

Mam pytanie ?
chleb MM
Therma Pro
Jak zabezpieczyc wrzody dwunastnicy ???