[MM] czekolada

1. Data: 2003-09-25 10:57:24

Temat: [MM] czekolada
Od: "Axelrod Gunnarson" <a...@a...edu> szukaj wiadomości tego autora

Jak spozywac czekolade 70%?
Z posilkiem weglowodanowym, bialkowo-tluszczowym czy "standalone" jako
osobny posilek?

AG

2. Data: 2003-09-25 11:09:23

Temat: Re: [MM] czekolada
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Axelrod Gunnarson napisał:
> Jak spozywac czekolade 70%?
> Z posilkiem weglowodanowym, bialkowo-tluszczowym czy "standalone" jako
> osobny posilek?

Najlepiej jak najrzadziej! Sporadycznie, od wielkiego swieta.I nie
laczyc z niczym.Czekolada juz jest polaczneiem B,T i W, wiec wystarczy
tych polaczen.Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

3. Data: 2003-09-25 11:24:45

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa w wiadomości news:bkui2p$o79$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Najlepiej jak najrzadziej! Sporadycznie, od wielkiego swieta.

Nie przesadzajmy. Niewielkie ilosci gorzkiej czekolady pozytywnie wplywaja
na poziom antyutleniaczy we krwi.
http://info.onet.pl/791107,16,item.html

4. Data: 2003-09-25 12:07:34

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości
> Niewielkie ilosci gorzkiej czekolady pozytywnie wplywaja
> na poziom antyutleniaczy we krwi.
> http://info.onet.pl/791107,16,item.html

Takie artykuly wogole nie powinny sie tu pojawiac ;)) Bardzo latwo wtedy sie
czlowiek usprawiedliwia ;))
Lezy sobie u mnie w szafce taka czekolada, ale dopoki jest zamknieta jest w
miare bezpieczna. Wystarczy przetargac folie i ciach, znika kostka po kostce
w strasznym tempie.
No ale po TAKIM artykule ....

Pozdr
Kafka znow MM z dodatkowym liczeniem kalorii do 1500, bez rezultatow na
18-dniowym Atkinsie.

P.S. zartowalam z ta czekolada, nie skusze sie.. chyba.

5. Data: 2003-09-25 13:57:51

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

> Pozdr
> Kafka znow MM z dodatkowym liczeniem kalorii do 1500, bez rezultatow na
> 18-dniowym Atkinsie.

Eh... Kafka... dobrze, że chociaż nie 18-godzinny... ;>
Caaaałe 18 dni na Atkinsie, to rzeczywiście "sukces"... ;)

Jak tak dalej pójdzie, to czas trwania prób dietetycznych będziecie
liczyć stoperem... ;)))

Krystyna

6. Data: 2003-09-25 14:07:27

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> Nie przesadzajmy. Niewielkie ilosci gorzkiej czekolady pozytywnie wplywaja
> na poziom antyutleniaczy we krwi.
> http://info.onet.pl/791107,16,item.html

No dobrze, a co wedlug ciebie znaczy ilosc niewielka?1 g, 10 g,50g? raz
na dzien, na tydzien, na miesiac?
Mnie czekolada w czasie odchudzania gubila, bo rozgrzeszalam sie-MM
zezwala, dobrze wplywa na samopoczucie, na nastroj na poziom serotoniny
na poziom przeciwutleniaczy....I tabliczkiw szybkim tempie nie ma.Z tego
co pamietam,MM pisal o jedzeniu czekolady sporadycznie.
Wiec dla tych, ktorzy naprawde chca schudnac-jest ona poza zasiegiem
reki----->poki nie schudna, wtedy niech sie ciesza swoja waga i czasem
wezma czekolade.Hafsa
PS czy przypadkiem Terravita nie zmienila skladu swojego
77%Natchnienia?Zjadlam 2 dni temu 1 kostke i byla tak slodka,ze po tej
jednej biedulce mialam dosc...

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

7. Data: 2003-09-25 14:16:14

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eh... Kafka... dobrze, że chociaż nie 18-godzinny... ;>
> Caaaałe 18 dni na Atkinsie, to rzeczywiście "sukces"... ;)

Ha, Krysiu kochana, dla mnie 18 dni bez efektu na ktory czekalam (czyli ruch
wskazowki na wadze) to wystarczajacy czas, nie wiem czy wiesz jak wyglada
Atkins (mam nadzieje ze nie jest to wiedza z Claudii), po 14 dniach powinno
sie zwiekszac dawke wegli. Czego moglabym sie spodziewac zwiekszajac wegle?
Na pewno nie schudniecia, skoro nie nastapilo to po I fazie w stanie ketozy
do 20g W dziennie. Jak dlugo mialam ja utrzymywac? Jaki mialoby to wplyw na
moje zdrowie? Ja wiem ze ty wiesz najlepiej, ale pozwol, ze bede sama sie
sluchac, bo chyba jednak znam sie lepiej niz Ty mnie ;)
Sprobowalam Atkinsa, wiem o co chodzi, do DO jednak, mimo szczerych checi,
nie dalam rady sie zmusic.
A jakos na MM czuje sie ogolnie lepiej niz na Atkinsie. Ja wiem ze wydaje Ci
sie to niemozliwe, a jednak ;)
No chyba ze jestem kolejnym dowodem na zle stosowanie diety ;)) Balam sie ze
ta k bedzie, wiec kupilam paski Keto-diastix - wskazywaly ze jestem w
ciaglej ketozie, jest to chyba miarodajne?

> Jak tak dalej pójdzie, to czas trwania prób dietetycznych będziecie
> liczyć stoperem... ;)))

Eeee, przesadzasz, jak zwykle ;)
Ale to na pewno z dobroci serca ;))

Pozdrawiam
Kafka na MM

8. Data: 2003-09-25 14:31:46

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprobowalam Atkinsa, wiem o co chodzi, do DO jednak, mimo szczerych checi,
> nie dalam rady sie zmusic.

a co ci przeszkodziło ????? wszak wystarczy pomajstrować z proporcjami ;)))
mniej białka , więcej węgli i tłuszczu .

Slawek

9. Data: 2003-09-25 14:31:52

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa w wiadomości news:bkusmr$80t$1@inews.gazeta.pl pisze:

> No dobrze, a co wedlug ciebie znaczy ilosc niewielka?1 g, 10 g,50g?
> raz na dzien, na tydzien, na miesiac?

Podejrzewam, ze od 10-20 gram (czyli 4-8 kostek) co dzien nikt nie umrze,
nie roztyje sie, ani nie nabawi cukrzycy dajacej wyleczyc sie jedynie
smalcem.

> PS czy przypadkiem Terravita nie zmienila skladu swojego
> 77%Natchnienia?Zjadlam 2 dni temu 1 kostke i byla tak slodka,ze po tej
> jednej biedulce mialam dosc...

Nie mam pojecia, kupuje ostatnio gorzka Wedla, wychodzi ponizej 2 zl za
tabliczke 100g.

10. Data: 2003-09-25 14:39:22

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bkuu4c$dav$1@inews.gazeta.pl...

> Podejrzewam, ze od 10-20 gram (czyli 4-8 kostek) co dzien nikt nie umrze,
> nie roztyje sie, ani nie nabawi cukrzycy dajacej wyleczyc sie jedynie
> smalcem.

ale tez i nie schudnie :(((( a wtedy nawet smarowanie smalcem nie pomoze
;)))

> Nie mam pojecia, kupuje ostatnio gorzka Wedla, wychodzi ponizej 2 zl za
> tabliczke 100g.

ciekawe na czym oszczędzili że udało im się tak obniżyć cene ???

Slawek

motylek vel agrafka, ławeczka do brzuszków
Nadajnik Radiowy
[NTG:] test
dieta ilosciowa i jakościowa
alkaiczna woda mineralna