MM i orzechy

11. Data: 2002-10-20 14:20:30

Temat: Re: MM i orzechy
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:aotquo$l61$1@news.gazeta.pl...

> A sa orzechy light bez tluszczu?Pierwsze slysze.
> Soli nie powinno sie naduzywac ze wzgledu na jej dzialanie zatrzymujace
wode
> w organizmie,nikorzystnie wplywa to na ukl.krazenia a scisle na cisnienie
> tetnicze.Pozdrawiam Hafsa

słyszałem ze sól podnosi cisnienie u osób po 45 roku zycia
a co do orzeszków to sa one mieszanina weglowodanów ( niski IG) i tłuszczów
a wiec w I fazie takie połaczenie jest niezbyt kuul

http://www.gazeta.pl/usenet/

12. Data: 2002-10-21 11:21:10

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
tłuszczów
> a wiec w I fazie takie połaczenie jest niezbyt kuul

Witaj,wiek nie gra wielkiej roli,a jak ktos ma 44 lata i poczatki zwyzek
RR?Poza tym u kobiet NaCl powoduje wieksze dolegliwosci zwiazane z PMS.Hafsa

13. Data: 2002-10-21 11:23:30

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "soomal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> chcesz,zjedz
>
> Nie rozumiem dlaczego dopiero w 2-giej fazie.
> A gorzka czekolade moge w 1-szej?
> A moge pic sok jablkowy bez cukru?
>
> pozdr, soomal
Czekolada i orzechy na faze 2,jesli juz tak bardzo chcesz,to 1 kostke
czekolady od czasu do czasu.
O orzechach napisal czarny janek.Sok jablkowy z kartonu odpada.Swiezo
wyciskany ze wzgledu na duza koncentracje cukru i brak blonnikA,raczej w
malych ilosciach.Pozdrawiam Hafsa

??
Prośba o pomoc
Monti again
Sprawa MM
sie przedstawiam, witam i ladnie usmiecham do Wszystkich