MM - jajka+chleb pełnoziarnisty ? kasza ?

1. Data: 2006-03-23 10:14:15

Temat: MM - jajka+chleb pełnoziarnisty ? kasza ?
Od: "anka26" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy zestawienie chleba pełnoziarnistego i jajka w jednym śniadaniu jest
dozowlone w montignacu ?

czy kasza zarówno jęczmienna jak i gryczana jest dozwolona w montignacu ?
można ją łączyć z tłuszczem np. gulaszem ?

2. Data: 2006-03-23 12:36:26

Temat: Re: MM - jajka+chleb pe?noziarnisty ? kasza ?
Od: d...@i...pl (DiMU) szukaj wiadomości tego autora

Witaj anka26,

W Twoim liście datowanym 23 marca 2006 (11:14:15) można przeczytać:

a> czy zestawienie chleba pełnoziarnistego i jajka w jednym ?niadaniu jest
a> dozowlone w montignacu ?

a> czy kasza zarówno jęczmienna jak i gryczana jest dozwolona w montignacu ?
a> można j? ł?czyć z tłuszczem np. gulaszem ?

odpada, chleb to posilek weglowodanowy, a jajka to tluszcz

chleb mozna z chudym twarozkiem, a jajka z warzywami.

--
Pozdrowienia,
DiMU

69 tysiecy samochodow na sprzedaz! >>> http://link.interia.pl/f1916

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

3. Data: 2006-03-23 14:09:39

Temat: Re[2]: MM - jajka+chleb pe?noziarnisty ? kasza ?
Od: d...@i...pl (DiMU) szukaj wiadomości tego autora

Witaj DiMU,

W Twoim liście datowanym 23 marca 2006 (13:36:26) można przeczytać:

> [...]

D> odpada, chleb to posilek weglowodanowy, a jajka to tluszcz
D> chleb mozna z chudym twarozkiem, a jajka z warzywami.

aha, kasze mozna, ale z warzywami bez miesa (z marchewką,cebulą,
selerem) lub na slodko (z chudym mlekiem, sokiem jabłkowym i owocami)

--
Pozdrowienia,
DiMU

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

4. Data: 2006-03-23 14:31:50

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *DiMU* pisze:

> [...]
> odpada, chleb to posilek weglowodanowy, a jajka to tluszcz
> chleb mozna z chudym twarozkiem, a jajka z warzywami.
Dodam jeszcze, że obecnie sprzedawany chleb to najczęściej produkt pomalowany
i upiększony ulepszaczami, składający się zwykle z najtańszych składników.
Zastosowane składniki powodują, iż szybko się psuje. Dlatego też często
jest posmarowany tłuszczem, co powoduje że zasady MM idą w łeb.

--
'''..\
< _| (

5. Data: 2006-03-23 15:05:55

Od: d...@i...pl (DiMU) szukaj wiadomości tego autora

Witaj jaszczur,

W Twoim liście datowanym 23 marca 2006 (15:31:50) można przeczytać:

j> Przeglądam pl.misc.dieta
j> a tam użytkownik *DiMU* pisze:

> [...]
j> Dodam jeszcze, że obecnie sprzedawany chleb to najczęściej produkt pomalowany
j> i upiększony ulepszaczami, składający się zwykle z najtańszych składników.
j> Zastosowane składniki powodują, iż szybko się psuje. Dlatego też często
j> jest posmarowany tłuszczem, co powoduje że zasady MM idą w łeb.

no chyba, że się piecze samemu :) no i zawsze można jeść wase :)

6. Data: 2006-03-23 20:13:03

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Mar 2006 15:31:50 +0100, jaszczur <m...@c...op.pl>
napisał:

> [...]
> pomalowany
> i upiększony ulepszaczami, składający się zwykle z najtańszych

Warto dodać, ze ze sladową ilościa maki. Widać mąka za droga jest...

> Zastosowane składniki powodują, iż szybko się psuje.

Mam inne doswiadczenia. Lezy w pojemniku półtora tygodnia i dopiero po
tym czasie zaczyna pleśniec.
Ale cały czas zachowuje "świeżość":))
Precz z "chlebem". My chcemy chleba!!!:)

7. Data: 2006-03-23 21:46:55

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Golo* pisze:

> Mam inne doswiadczenia. Lezy w pojemniku półtora tygodnia i dopiero po
> tym czasie zaczyna pleśniec.
> Ale cały czas zachowuje "świeżość":))
Chleb żytni tak się zachowuje.

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

8. Data: 2006-03-23 22:54:56

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Mar 2006 22:46:55 +0100, jaszczur <m...@c...op.pl>
napisał:

> Przeglądam pl.misc.dieta

> Chleb żytni tak się zachowuje.

Nawet nie "tyż prawda " tylko g.. prawda.Wszelkiego rodaju bułki i chleb
tostowy
po kilku dniach plesnieje zachowujac miękkość jakby z piekarni wyszedł.
Moze to moja specjalnosc regionalna...

9. Data: 2006-03-27 08:37:29

Temat: Re: Re[2]: MM - jajka+chleb pe?noziarnisty ? kasza ?
Od: "anka26" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję za wyjaśnienia, wszystko już jasne.

Mam pytanie co do chleba. Kupuję chleb tzw. razowy pełnoziarnisty z jakiejś
regionalnej piekarni, "Nowakowski" czy jakoś tak, czy lepiej jeść taki czy
"styropian" z Wasy lub Sonko ?
Oczywiście ten chlebek tylko z białkowymi dodatkami typu tawróg chudy,
jogurty 0% i jakimiś warzywami.

10. Data: 2006-03-27 09:47:11

Temat: Re[4]: MM - jajka+chleb pe?noziarnisty ? kasza ?
Od: d...@i...pl (DiMU) szukaj wiadomości tego autora

Witaj anka26,

W Twoim liście datowanym 27 marca 2006 (10:37:29) można przeczytać:

a> Dziekuję za wyja?nienia, wszystko już jasne.

a> Mam pytanie co do chleba. Kupuję chleb tzw. razowy pełnoziarnisty z jakiej?
a> regionalnej piekarni, "Nowakowski" czy jako? tak, czy lepiej je?ć taki czy
a> "styropian" z Wasy lub Sonko ?
a> Oczywi?cie ten chlebek tylko z białkowymi dodatkami typu tawróg chudy,
a> jogurty 0% i jakimi? warzywami.

szczerze mowiac kazdy razowy ma dodatek cukru... rozmawialam z gosciem
w piekarni i oni dodaja cukier do kazdego gatunku chleba.

--
Pozdrowienia,
DiMU

Samochod zwany EOS... >>> http://link.interia.pl/f191c

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

[gazeta] Jabłka ratują przed otyłością
jaroszyzm, socjalizm i feminizm - zniewalający tercet
Re: Zabójcza kwasica doktora Kwaśniewskiego
Dieta kopenhaska
Zabójcza kwasica doktora Kwaśniewskiego