MM - kolacja - polaczenie

1. Data: 2003-01-22 10:10:57

Temat: MM - kolacja - polaczenie
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Staram sie jak moge zeby jesc tylko dobre polaczenia i na razie mam jedna

watpliwosc. Czy olaczenie jajka na twardo z serem (cammembert) i rybka z

puszki niestety w oleju ( nie widzialam szprotek w sosie wlasnym) jest w

pozadku? Musze sie przyznac ze najpierw zjadlam a dopiero dzis pytam. Nie

ukrywam ze bardzo mi smakowalo takie polaczenie ( zwlaszcza jajko z ryba) i

jesli mozna to pwtorzylabym jeszcze kiedys.

Dagmara

2. Data: 2003-01-22 16:12:43

Temat: Re: MM - kolacja - polaczenie
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> ukrywam ze bardzo mi smakowalo takie polaczenie ( zwlaszcza jajko z ryba)
>

> jesli mozna to pwtorzylabym jeszcze kiedys.

Przepraszam za tak rozstrzelony text. Mialam dzis problemy z wysylaniem
poczty i sprobowalam ze strony, jaki byl efekt sami widzicie. Nastepnym
razem poczekam i wysle po staremu.
Daga

3. Data: 2003-01-22 16:12:43

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-01-23 12:45:40

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> puszki niestety w oleju ( nie widzialam szprotek w sosie wlasnym) jest w

Sardynek a nie szprotek, co za pomylka. Moze jednak ktos wie czy takie
polaczenie jest poprawne?

Daga

5. Data: 2003-01-23 13:30:26

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brimpke" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b0oo16$pl5> Sardynek a nie szprotek, co za pomylka. Moze jednak ktos
wie czy takie
> polaczenie jest poprawne?

Jest ok.Tylko bez chlebka juz wtedy.Bo rybke z chlebem zjesc mozesz,ale nie
w oleju,zas z jajkiem chlebek odpada.Hafsa

6. Data: 2003-01-23 14:12:18

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jest ok.Tylko bez chlebka juz wtedy.Bo rybke z chlebem zjesc mozesz,ale
nie
> w oleju,zas z jajkiem chlebek odpada.Hafsa

Wszystko obylo sie bez chlebka ( i w sumie coraz mniej mi go brakuje).
Dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam
Daga

dietka w 14 dni