MM na mnie nie działa

1. Data: 2004-03-12 10:16:35

Temat: MM na mnie nie działa
Od: Bubson <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wracam na Atkinsa :(
Co jem? Pomarańcze/ grejpfruty przed śniadaniem składającym sie z
płatków na mleku lub pełnoziarnistego chleba z dźemem bez cukru i
odtłuszczonym seredm białym.
Na obiad danie tłuszczowe, na kolacje też.
I nic. Nie chudnę. A nawet przytyłam od czasu przejścia z Atka na MM.

2. Data: 2004-03-12 10:57:07

Temat: Re: MM na mnie nie działa
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bubson wrote:

> Na obiad danie tłuszczowe, na kolacje też.

Blad. Powinnas jesc dziennie dwa posiki weglowodanowe i jeden tluszczowy
(i ten powinien byc w srodku dnia). Jak sie najesz tlusto na noc, to nic
dziwnego, ze mozesz przytyc.

Dunia--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

3. Data: 2004-03-12 20:03:26

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bubson napisał:

> [...]
> Na obiad danie tłuszczowe, na kolacje też.
> I nic. Nie chudnę. A nawet przytyłam od czasu przejścia z Atka na MM.

A ja z kolei po przejsciu z Atkinsa (pol roku -8kg ) na MM (od 29 lutego
-3kg) czuje sie doskonale i chudne!

Edytka [edymon]

4. Data: 2004-03-13 09:55:15

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Mar 2004 11:57:07 +0100, Dunia <d...@n...o2.pl>
napisał:

> Blad. Powinnas jesc dziennie dwa posiki weglowodanowe i jeden tluszczowy
> (i ten powinien byc w srodku dnia). Jak sie najesz tlusto na noc, to nic
> dziwnego, ze mozesz przytyc.

OO, a o tym to nie wiedzialem:))

--
s(00)mal . gg:1337396 . w:90.4
Kiedy byłem małym gnojem bardzo chciałem być playboyem.

5. Data: 2004-03-13 09:55:16

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Mar 2004 10:16:35 GMT, Bubson <b...@N...pl> napisał:

> [...]
> Na obiad danie tłuszczowe, na kolacje też.
> I nic. Nie chudnę. A nawet przytyłam od czasu przejścia z Atka na MM.

Ile czasu juz tak sie "bawisz". No i jakie to sa te dania tluszczowe?

6. Data: 2004-03-13 10:26:06

Od: Bubson <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-13 10:55, Użytkownik s(00)mal napisał:

> Ile czasu juz tak sie "bawisz". No i jakie to sa te dania tluszczowe?

A będzie juz ze 2 tygodnie.
Jadam zwykle mięso lub rybę z soczewicą albo jakąś surówką. Zero cukru w
każdym razie. Płatki na mleku słodzę słodzikiem:)
Zastanawiam się, czy to mie jest wina tego, że śniadanie jem naprawdę
duże: czasem ze 4 kromy chleba z marmoladą (b.c.) lub pół litra mleka z
góra płatków. Obiad - już skromniej. Kolacja także, zwykle jajka na
twardo lub jakaś ryba w postaci sałatki, często wędzona z makaronem durum.
Kurcze. Nie wiem co robić. A Wy chudniecie bez problemu? Co jesz, S(oo)mal?

7. Data: 2004-03-13 22:12:01

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Mar 2004 10:26:06 GMT, Bubson <b...@N...pl> napisał:

> Jadam zwykle mięso lub rybę z soczewicą albo jakąś surówką. Zero cukru w
> każdym razie. Płatki na mleku słodzę słodzikiem:)

owsianke?

> [...]
> góra płatków. Obiad - już skromniej. Kolacja także, zwykle jajka na
> twardo lub jakaś ryba w postaci sałatki, często wędzona z makaronem

ryba ma troche tluszczu, wiec nie za bardzo nadaje sie z makaronem, choc
ponoc tluscz rybi jest wyjatkiem, ale ja bym z tego zrezygnowal:)

> Kurcze. Nie wiem co robić. A Wy chudniecie bez problemu? Co jesz,
> S(oo)mal?

Ja ostatnio sie staczam;) Znaczy zaczal sie u mnie juz "ruszac" tluszcz i
chudne powoli, no i dzis zrobilem spooro odstepstw, ale sie nie poddaje.
Jakos w ogole nie uwazam teraz tej diety za mordercza. Nie ciagnie mnie
tez tak do slodkiego. Ostatnio na imieninach dziadka moglem wypic dwa
kieliszki bardzo dobrego-slodkiego wina (mysle, ze mimo wszystko zgodnego
z mm), ale skonczylem na jednym.

Nie wiem czemu takie duze sniadania jesz. Ja przedwczoraj zjadlem rano
(7:30) owsianke z mlekiem i nastepny posilek dopiero o 17'tej. W
miedzyczasie wspomniany kieliszek wina i napar z zenszenia.

A co popijasz na tym MM?

8. Data: 2004-03-14 10:08:26

Od: Bubson <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-13 23:12, Użytkownik s(00)mal napisał:

> owsianke?

Tak :) Bo mi mleko odtłuszczone za bardzo nie smakuje, próbuję sobie je
trochę osłodzić:)

> Nie wiem czemu takie duze sniadania jesz.

I tak szybko po nich głodnieję. Jak zjem np. jajecznicę - jestem syta.
Ale po takim węglowodanowym posiłku bardzo szybko zaczyna mi burczeć w
brzuchu.
Zatem miałam racje myśląc, że coś ze mną nie tak;)

> Ja przedwczoraj zjadlem rano
> (7:30) owsianke z mlekiem i nastepny posilek dopiero o 17'tej. W
> miedzyczasie wspomniany kieliszek wina i napar z zenszenia.
>
> A co popijasz na tym MM?

Generalnie tylko kawę rano, a do końca dnia mnóstwo wody (tylko i wyłącznie)
Kurcze, podobno w 1.5 litrowej coli jest 35 kostek cukru!!!

Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci wytrwałości w diecie, trzymam kciuki:)

9. Data: 2004-03-14 11:49:54

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bubson" <b...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> brzuchu.
> Zatem miałam racje myśląc, że coś ze mną nie tak;)

Ależ wszystko w porządku, większość ludzi tak ma (niektórzy prędzej inni
później ) ;)))

Slawek

10. Data: 2004-03-15 16:42:54

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Mar 2004 10:08:26 GMT, Bubson <b...@N...pl> napisał:

> Tak :) Bo mi mleko odtłuszczone za bardzo nie smakuje, próbuję sobie je
> trochę osłodzić:)

Ueee;) Jaka jest roznica miedzy 3% a 0%?:)) Np. jak lejesz 300ml? Ha?
9ml:) Napewno od tego przytyje;]

> I tak szybko po nich głodnieję. Jak zjem np. jajecznicę - jestem syta.
> Ale po takim węglowodanowym posiłku bardzo szybko zaczyna mi burczeć w
> brzuchu.

to jedz jajecznice:)

> Zatem miałam racje myśląc, że coś ze mną nie tak;)

czemu?

> Generalnie tylko kawę rano, a do końca dnia mnóstwo wody (tylko i
> wyłącznie)
> Kurcze, podobno w 1.5 litrowej coli jest 35 kostek cukru!!!

Ja sie zastanawiam ile moze byc w wodzie mineralnej smakowej Veroni
Minerali. Na opakowaniu nie pisza, pisza tylko, ze cukier.

> Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci wytrwałości w diecie, trzymam kciuki:)

nawzjajem:)

--
s(00)mal . gg:1337396 . w:89.5
Kiedy byłem małym gnojem bardzo chciałem być playboyem.
Playboy to jest taki gość, który nigdy nie ma dość :D

pytanko o modyfikację przepisu;)
dieta metaboliczna
dieta metaboliczna
Herbata herbacie nierówna?