MM na mnie nie działa

11. Data: 2004-03-18 08:24:02

Temat: Re: MM na mnie nie działa
Od: Bubson <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-15 17:42, Użytkownik s(00)mal napisał:

> Ueee;) Jaka jest roznica miedzy 3% a 0%?:)) Np. jak lejesz 300ml? Ha?
> 9ml:) Napewno od tego przytyje;]

No tak!! Nie wpadłam na to =) Dzięki!!
Kurde, po co ja sie katowałam tym beztłuszczowym, wrrr

> to jedz jajecznice:)

Już mi się jajka przejadły :/

> czemu?

Nio bo Ty tyle czasu po swoim śniadanku nie jestes głodny, a ja na żer
wyruszam ok. 4 godzin po pierwszym obfitym posiłku.

Pozdrawiam
B.

12. Data: 2004-03-18 08:43:03

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bubson" <b...@N...pl> napisał w wiadomości

> No tak!! Nie wpadłam na to =) Dzięki!!
> Kurde, po co ja sie katowałam tym beztłuszczowym, wrrr

No a sa ludzie który kupują masło i mleko 0,5 % to dopiero umartwianie ;)

Slawek

13. Data: 2004-03-18 09:12:26

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No a sa ludzie który kupują masło i mleko 0,5 % to dopiero umartwianie ;)

A jest maslo 0,5%? Nie wiedzialam. Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

14. Data: 2004-03-18 09:54:23

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A jest maslo 0,5%? Nie wiedzialam. Hafsa

jest masło 73% a jest także 82,5% i ktos je kupuje razem z mlekiem 0,5%
tłuszczu , czy wystarczajaco jasno ??? ;))

Slawek

15. Data: 2004-03-18 19:29:07

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2004 08:24:02 GMT, Bubson <b...@N...pl> napisał:

> No tak!! Nie wpadłam na to =) Dzięki!!
> Kurde, po co ja sie katowałam tym beztłuszczowym, wrrr

No nie wiem... ale jak MM bedzie dzialal jeszcze gorzej? Wiec na razie nie
dziekuj:)

> Już mi się jajka przejadły :/

To moze rybe? Ostatnio jadlem makrele w puszcze w pomidorach. Na etykietce
nie bylo nic o cukrze (!). Byla w takiej dosc wysokiej (jak na ryby),
okraglej puszce.

> Nio bo Ty tyle czasu po swoim śniadanku nie jestes głodny, a ja na żer
> wyruszam ok. 4 godzin po pierwszym obfitym posiłku.

Jestem glodny, ale nie tak by omdlewac. Ten glod az tak mi nie
przeszkadza. Po prostu o nim nie mysle.

--
s(00)mal . gg:1337396 . w:89.5
Kiedy byłem małym gnojem bardzo chciałem być playboyem.

pytanko o modyfikację przepisu;)
dieta metaboliczna
dieta metaboliczna
Herbata herbacie nierówna?