MM-proszę o inf.

1. Data: 2003-03-19 20:00:10

Temat: MM-proszę o inf.
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie! Przedwczoraj dowiedziałam się o diecie MM. Na grupie wszyscy
piszą jaka jest super, a ja właściwie nie rozumiem o co w niej chodzi. Czytałam
już trochę o niej na neci , ale to wszystko jest jeszcze dla mnie nie jasne. Co
tak naprawdę powinnam ograniaczać, a co jeść? Aha- jeszcze jedno- o co chodzi z
IG? Wiem już co to jest, ale czy powinnam to jakoś podliczać???? Gubię się w
tym. Może moglibyście podać mi trochę więcej inf.? Dzięki bardzo!!!
Beatka

2. Data: 2003-03-20 09:01:27

Temat: Re: MM-proszę o inf.
Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 7...@n...onet.pl,
b...@p...onet.pl at b...@p...onet.pl wrote on
19/3/03 21:00:

> [...]
> Co
> tak naprawdę powinnam ograniaczać, a co jeść?

nie laczyc w jednym posilku weglowodanow z tluszczem, nie jesc produktow z
bialej maki (oprocz makaronu spaghetti z semoliny twardej - to chyba tak sie
nazywa), nie jesc nic o wysokim indeksie glikemicznym, lub ewentulanie
laczyc ta z czyms o bardzo niskim indeksie, nie jesc slodyczy, bo w
wiekszosci to polaczenie tluszczu i weglowodanow (wyjatek dozolony: gorzka
czekolada powyzej 70% kakao), jesc przynajmniej trzy regularne posilki
dziennie, w tym sniadanie ma byc najbogatsze

> Aha- jeszcze jedno- o co chodzi
> IG? Wiem już co to jest, ale czy powinnam to jakoś podliczać???? Gubię się w
> tym. Może moglibyście podać mi trochę więcej inf.? Dzięki bardzo!!!

liczyc nie trzeba, wybierasz te o niskim i ewentulanie srednim IG i juz. a
te z wysokim to lista produktow zalazanych. tylko prosze - nie pytaj o
Nutelle i M&Msy - maja stosunkow niski IG bo maja orzechy, ale to ciagle
polaczenie tuszczu z weglami.
w 2 fazie (fazie utrzymania wagi) odstepstwa mozna robic od czasu do czasu
(mniej wiecej raz na 4 posilki, ale to mniej wiecej)
dokaldne informacje znajdziesz w ksiazkach MM

(...lub archiwum tej grupy, gdzie znajdziesz tez adresy stron o MM)
--
*gosia* w 2 fazie z objawami uzaleznienia od M&Msow :-)))))

(DO) watrobka drobiowa
zdrowa dieta
laczenie potraw
[MM] przyprawy