MM przykłady

11. Data: 2003-05-16 10:55:10

Temat: Re: MM przykłady
Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Przekonałes mnie, tzn. byłam przekonana do zakupu ksiażki ale trochę rozwiałes
moje watpliwiści co do sensu poznawania kolejnego sposobu...
ja juz mam dosyś walki z kilogramami a że latka leca coraz trudniej mi zgubic
nadmiar tłuszczu.... zawsze tak było, że stusując dokładnie tą sama metode mój
mąż chudł w oczach a ja na wadze ale tylko symbolicznie a sylwetka w zasadzie
dalej ta sama... :-(. Boje sie, żeby i tym razem tak nie było ! Może po prostu
niektórzy nie mogą schudnać w żaden sposób...???
Myslisz, że jakieś szczególne skłonności moga miec wpływ na skutecznośc MM?

M KK

12. Data: 2003-05-16 11:39:28

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@t...pl> wrote in message
> Myslisz, że jakieś szczególne skłonności moga miec wpływ na skutecznośc
MM?

Tak twierdzi MM. Aby zrozumieć metodę, należy pojąć, że kluczem jest poziom
insuliny we krwi. A ten zależy od reakcji trzustki na spożycie cukrów w
RÓŻNEJ postaci.
Oto cytat z książki:
" Można określić cztery przyczyny spowalniające proces chudnięcia:
- nadpobudliwość, która anormalnie stymuluje wydzielanie insuliny;
- rozregulowanie hormonalne w okresie dojrzewania i przekwitania;
- problemy z tarczycą (niedoczynność) - są one jednak dość rzadkie;
- również są kobiety, które wykazują pewien rodzaj oporu na chudnięcie, a w
każdym razie przynajmniej na początku. Dziać się tak może dlatego, że padły
ofiarą rozmaitych ograniczeń, stosując kolejne zwodnicze diety
niskokaloryczne (rozchwianie równowagi organizmu - przyp. mój), które mogły
przyczynić się wręcz do zwiększenia ilości komórek tłuszczowych (klasyczne
yoyo - przyp. mój). (Aby dowiedzieć się więcej o oporze na chudnięcie, patrz
Aneks III)."

Aneks III jest zatytuowany "Dla kobiet, które mają szczególne problemy ze
schudnięciem".

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

13. Data: 2003-05-16 11:41:30

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zawsze tak było, że stusując dokładnie tą sama metode mój
> mąż chudł w oczach a ja na wadze ale tylko symbolicznie a sylwetka w
zasadzie
> dalej ta sama... :-(.

Pewnie Ty traciłaś tylko wodę, a nie tłuszcz...

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

14. Data: 2003-05-16 12:25:35

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Aneks III jest zatytuowany "Dla kobiet, które mają szczególne problemy ze
> schudnięciem".

No i to pewnie jest własnie o mnie...;-( ...ale mam nadzieję, ze jest na to
rada...
Może jeszcze dzis pojade do księgarni.

M KK

15. Data: 2003-05-16 12:41:01

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@t...pl> wrote in message

> No i to pewnie jest własnie o mnie...;-( ...ale mam nadzieję, ze jest na
> rada...
> Może jeszcze dzis pojade do księgarni.

Jakby co to pisz ;) gg 5986787
--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

16. Data: 2003-05-16 12:55:40

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> <m...@t...pl> wrote in message

> Jakby co to pisz ;) gg 5986787
Dzieki, juz to zrobiłam ;-) i dodam, że mnie dzis troche pokrzepiłes.
M KK

17. Data: 2003-05-16 18:58:01

Od: Sacagawea <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś: owsianka gotowana na wodzie z pokrojonym pomidorem, solą i
szczypiorkiem/ kasza jęczmienna ugotowana z soczewicą czerwoną i
podsmażonymi pieczarkami/ jabłko, herbata z sokiem ananasowym (takim bez
cukru) i jeszcze coś, ale nie wymyśliłam co, może drugie jabłko.

Wczoraj: owsianka na wodzie z suszonymi morelami i śliwkami/ ser
pleśniowy, żółty, pomidor, ogórek/ makaron z pieczarkami.

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

Chrom