MM torebki i miesko

1. Data: 2003-01-09 11:12:52

Temat: MM torebki i miesko
Od: "Madallen" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanko - czy są na rynku dostępne jakieś takie torebkowe lub słoiczkowe
produkty, które na MM można czasami stosować; chodzi mi m.in. o sosy, fixy
itp. - przyznam, ze do tej pory z braku czasu często z nich korzystałam, a
teraz jak na niektórych zagłębiłam się w ich skład to faktycznie wiem, że
się nie nadają, ale może istnieją takie, które mają rozsądny skład??

a jak jest z wędlinami - najlepsze drobiowe, prawda? czy w I fazie moge
spokojnie kupowac np. szynke drobiowa, poledwice z piersi kurczaka itp.?
czy podobnie jest z pasztetami - jak drobiowe to dobre? (nie mam na myśli
takich z puszki, tylko czasami można dostać foremkowe)
i jeszcze jak jest ze schabem pod różnymi postaciami - można to jeść na MM?

BTW trzymania linii - szukając produktów zgodnych z MM, usmiechnęłam się w
sklepie widząc płatki śniadaniowe Fitness z pełnego ziarna pszenicy i ryżu,
po czym zajrzałam na skład i wyobraźcie sobie, że tam jest mnóstwo cukru, a
w dodatku maltozy!! Szok, a niby nazywa się "Fitness. Twoja linia"

pozdrawiam,
Madallen

2. Data: 2003-01-09 11:23:31

Temat: Re: MM torebki i miesko
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madallen" <m...@2...pl> napisał w wiadomości
> Witam,

[ciach resztę]

Witaj. Co do wędlin, to uważaj, bo zazwyczaj faszerowane są cukrem dla
lepszego smaku i zakonserwowania (cukier jest konserwantem, tzn. konserwuje
:-).
Co do produktów "torebkowych" to obawiam się, że nie znajdziesz nic takiego
:-(
Zazwyczaj to co przetworzone i zapakowane, zawiera dodatki substancji
konserwujących i cukru.

Z drugiej jednak strony, nie dajmy się zwariować. Zjedzenie od czasu do
czasu czegoś, do czego dodano cukier, a my tego nie odkryliśmy, nie zmarnuje
nam całej diety :-) Byle tylko zachować umiar. :-)

Aha. Raz miałam spotkanie z koleżankami w KFC i byłam głodna, a nie wzięłam
nic "monti" ze sobą. Zamówiłam sałatkę z kurczakiem. Kurczaka musiałam obrać
z panierki, wyjąć grzanki (chyba dwie garście) i nie użyłam sosu bo był z
cukrem :-)) W rezultacie zjadłam kawałek piersi kurczaka (3x 3 cm) liść
sałaty i zdechły kawałek pomidora :-))))
Do tego wypiłam kawę z mlekiem bez cukru :-))))
Niestety, świat zmierza w dziwnym kierunku :-)))
I nic dziwnego, że Ci Amerykanie mają taką nadwagę.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Biedni myślą, że bogactwo da im szczęście.
Bogaci widzą szczęście w pozbyciu się wrzodów żołądka

3. Data: 2003-01-09 11:43:27

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I nic dziwnego, że Ci Amerykanie mają taką nadwagę.

Jakbym czytala "Jesc, aby schudnac" ;-) Prawie cytat ;D.

> czy są na rynku dostępne jakieś takie torebkowe lub słoiczkowe
> produkty, które na MM można czasami stosować; chodzi mi m.in. o sosy, fixy

I ja takich uzywalam przed dieta, ale mozna sie bez nich obejsc - mimo
wszystko najlepsze sa domowej roboty - jak nie dodasz cukru to wiesz ze go
tam nie ma ...

> a jak jest z wędlinami - najlepsze drobiowe, prawda? czy w I fazie moge
> spokojnie kupowac np. szynke drobiowa, poledwice z piersi kurczaka itp.?

Mozesz.

> czy podobnie jest z pasztetami - jak drobiowe to dobre?

Oj, watpie, do pasztetu mozna wrzucic wszystko, i pewnie tak sie praktykuje.
Jak juz chcesz zjesc pasztet, to niestety najlepiej zrobic go samemu.
Ja wiec nie jadam pasztetow ;)

> i jeszcze jak jest ze schabem pod różnymi postaciami - można to jeść na
MM?

Chudy schab mozna jesc - jak najbardziej - z surowkami, warzywami
gotowanymi.

> [...]
> po czym zajrzałam na skład i wyobraźcie sobie, że tam jest mnóstwo cukru,
> w dodatku maltozy!! Szok, a niby nazywa się "Fitness. Twoja linia"

No niestety, opakowanie produktu to rowniez jego reklama, wiec wypisuje sie
tam rozne slogany reklamowe.

Pozdr
Kafka

4. Data: 2003-01-09 12:52:15

Od: "Madallen" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witaj. Co do wędlin, to uważaj, bo zazwyczaj faszerowane są cukrem dla
> lepszego smaku i zakonserwowania (cukier jest konserwantem, tzn.
konserwuje
> :-).

ostatnio moja mama zakupiła coś takiego jak surowa pierś kurczaka (a
właściwie parę piersi), związanych sznurkiem, jak szynka i w ten sposób
przygotowana do upieczenia w warunkach domowych, a potem na plasterki i jak
wędlinka - to chyba przy MM niezła sprawa, tylko kurcze ten sklep jest w
Opolu, może cosik takiego można gdzieś dostać też we Wrocławiu? - w paru
miejscach już sprawdzałam i niestety ni ma :(

pozdrawiam,
Magda

5. Data: 2003-01-09 12:58:02

Od: "Madallen" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości
> No niestety, opakowanie produktu to rowniez jego reklama, wiec wypisuje
sie
> tam rozne slogany reklamowe.

czytalam ostatnio, ze są już produkty Montignaca i podobno maja byc tez na
rynku polskim - mam nadzieje, ze przynajmniej one nie beda czysta reklama

cos wiecie moze wiecej na temat ich pojawienia sie?

pozdrawiam,
Madallen

6. Data: 2003-01-09 13:19:36

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Opolu, może cosik takiego można gdzieś dostać też we Wrocławiu? - w paru
> miejscach już sprawdzałam i niestety ni ma :(

Witaj Magdo!

Od dlugiego juz czasu.. dluzszego niz moja dieta, pieke sama taka szynke.
Kupuje piers czy to kurczaka, czy indyka, czy schab.. to na co mam ochote..
Posypuje tym co lubie czasem smaruje jakims farszem szpinakowym, czy serowym
, czy wkladam sliwki suszone, czy jeszcze cos innego ( na co mam ochote)
przewiazuje sznurkiem, na wierzch ziolka.. i pieke..
Juz dawno moje dzieci powiedzialy, ze zadna szynka nie jest tak dobra jak ta
"domowa"

pozdrawiam i zycze powodzenia w pieczeniu nie w szukaniu ;>
Saman_tha piekaca

7. Data: 2003-01-09 13:43:51

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> , może cosik takiego można gdzieś dostać też we Wrocławiu? - w paru
> miejscach już sprawdzałam i niestety ni ma :(
>
> pozdrawiam,
> Magda

Mozna-w Epi markecie na Komandorskiej.Pozdraiwam Hafsa

8. Data: 2003-01-09 13:48:58

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz dawno moje dzieci powiedzialy, ze zadna szynka nie jest tak dobra jak
ta
> "domowa"

brzmi niezle - mogla bys dokladnie opisac proces jak dla mlodej gospodyni

moze powinnismy zrobic warsztaty kuchni Monti?

musta

9. Data: 2003-01-09 13:49:25

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> brzmi niezle - mogla bys dokladnie opisac proces jak dla mlodej gospodyni
>
> moze powinnismy zrobic warsztaty kuchni Monti?

Chyba jak dla młodego "gosposia" ;-)
Ja już rozmyślam, nad zorganizowaniem warsztatów (oczywiście za grubą kasę),
gdzie przedstawiana byłabym dieta Montignaca :-D Nauka gotowania też może
być jednym z tematów :-) Przyłączysz się Musta(fa)? Pomyśl o tych wszystkich
kursantkach :-))))))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Poczucie konieczności dokonania radykalnych zmian w koncepcji
jest odwrotnie proporcjonalne do odległości.

10. Data: 2003-01-09 15:13:32

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba jak dla młodego "gosposia" ;-)
Ja mam zone ktora bardzo fajnie gotuje MM - zreszta jak zaczynala to wazyla
47kg a teraz 46 a podobno monti nie dzila na szczuple osoby?

Tj ona sie nie odchudza tylko je to co ja + pieczywo.

> [...]
> gdzie przedstawiana byłabym dieta Montignaca :-D Nauka gotowania też może
> być jednym z tematów :-) Przyłączysz się Musta(fa)?
tez nad tym myslalem - tak naprawde to mam nawet pewne kwalifikacje do
takiego przedsiewzięcia.

>Pomyśl o tych wszystkich
> kursantkach :-))))))))
mam zone wiec nie mysle ;-))))))

> pozdrawiam cieplutko
> misiczka z Wrocławia

musta z Wawy.
Ps czemu u was na gornym i dolnym slasku tak sie ludzie odchdzaja?

bomby rumowe
witamy na grupie pl.misc.dieta
no to zaczynam
MM - Ufff ale sobie pozwoliłem!!! ;-)))